مگ بلاگ

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا برای چه مدتی خوب خواهد بود؟

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا برای چه مدتی خوب خواهد بود؟

برای مدتی طولانی، اندروید با مشکل تکه تکه شدن سیستم عامل مواجه بود. اکثر دستگاه‌هایی که در دست کاربران بود، از نسخه‌های قدیمی سیستم‌عامل استفاده می‌کردند، زیرا سازندگان نتوانستند به‌روزرسانی‌ها را به نسخه‌های جدید اندروید ارائه کنند. اما در حالی که سامسونگ زمانی فرزند پوستر این موضوع بود، این شرکت اکنون یکی از سخت‌کوش‌ترین شرکت‌ها در زمینه ارتقای گوشی‌های قدیمی در سال‌های پس از عرضه اولیه آن‌ها است. سری گلکسی S23 تضمین شده است که پنج سال به روز رسانی دریافت می کند. این بدان معناست که S23 Ultra تا سال 2027 همچنان به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کند. اگرچه سری Galaxy S24 امسال با هفت سال به‌روزرسانی‌های وعده داده شده عرضه شد، این وعده شامل پرچمداران قدیمی‌تر نمی‌شود و برای Galaxy S23 Ultra صدق نمی‌کند.

نکته مهم این است که سری S23 تنها به مدت چهار سال است که ارتقاء سیستم عامل را دریافت می کند و در سال پنجم فقط به روز رسانی های امنیتی مشاهده می شود. در مورد دستگاه های اندرویدی سامسونگ، به روز رسانی سیستم عامل به معنای نسخه کاملاً جدید اندروید به همراه نسخه جدید پوسته اندروید One UI سامسونگ است. از سوی دیگر، یک به روز رسانی امنیتی، هیچ ویژگی جدیدی به دستگاه اضافه نمی کند، بلکه از آن در برابر آخرین آسیب پذیری های امنیتی شناخته شده محافظت می کند. بنابراین در حالی که S23 Ultra در چهارمین سال پشتیبانی خود به‌روزرسانی‌های جدید اندروید را از طریق Android 17 دریافت می‌کند، اما فقط برای آخرین سال چرخه پشتیبانی خود به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کند.

با این حال، این لزوما به این معنا نیست که دارندگان S23 Ultra ویژگی های مهم اندروید را از دست خواهند داد. به لطف یک ابتکار گوگل به نام Project Mainline، بسیاری از به‌روزرسانی‌های ویژگی‌های اندروید از خود سیستم عامل جدا شده‌اند، بنابراین به گوگل اجازه می‌دهند آن‌ها را به دستگاه‌هایی که آخرین نسخه اندروید را ندارند، هدایت کند. این باید حیات بیشتری را به Galaxy S23 Ultra تزریق کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده