مگ بلاگ

سام آلتمن از OpenAI در مورد شکایت ایلان ماسک به نظر می رسد

سام آلتمن از OpenAI در مورد شکایت ایلان ماسک به نظر می رسد

رئیس OpenAI گفت: “من فکر می کنم ما باید برخی چیزها را منبع باز کنیم، نه چیزهای دیگر.” برای یادآوری، بلافاصله پس از علنی شدن خبر شکایت، ماسک در X پست کرد که اگر OpenAI نام خود را به “هوش مصنوعی بسته” تغییر دهد، پرونده را کنار خواهد گذاشت. آلتمن خاطرنشان کرد که اگر فرصتی برای بازگشت به گذشته وجود داشت، نام دیگری را برای شرکت انتخاب می کرد. در نهایت، آلتمن استدلال می کند که منبع باز پشته فناوری آن مشکل واقعی در اینجا نیست. او گفت: «فکر نمی‌کنم منبع باز در مقابل غیر آن چیزی باشد که واقعاً برای او مطرح است.

آلتمن به شکایت ماسک و پیشنهاد او که به نظر می رسد در پایان روز به تغییر نام شرکت بستگی دارد، دو برابر شد. مدیرعامل این شرکت که اخیراً اخراج شد اما به سرعت دوباره به سمت خود بازگردانده شد، می‌گوید: «فکر می‌کنم این نشان‌دهنده جدیت ایلان برای شکایت است. او افزود: «این همه چیز برای یک سازنده مناسب نیست. قابل ذکر است که آلتمن در مورد احتمال آینده ای دوستانه با ماسک صحبت کرد و اضافه کرد که او به عنوان یک سازنده بزرگ احترام می گذارد.

ماسک، از سوی دیگر، دستور قضایی درخواست کرده است که OpenAI را مجبور کند تحقیقات و فناوری خود را در اختیار عموم قرار دهد، در حالی که این شرکت را از استفاده از فناوری خود برای منافع مالی حامی برجسته مایکروسافت یا هر طرف دیگر منع می کند. شرکت تحت رهبری آلتمن با ورود پرونده به دادگاه به دنبال “رد همه ادعاهای ایلان” است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS