مگ بلاگ

سریع، اما 0-60 نکته مهم نیست

صندلی‌های چرم و آلکانتارا به اندازه کافی راحت هستند، اما به سختی قابل تنظیم هستند و به سختی می‌توان از آن‌ها وارد و خارج شد. باید تمرین می کردم که خودم را از وسط تا کنم و به نوعی در ماشین بیفتم تا روی صندلی بنشینم. اما یک بار که روی صندلی نشستم و کمانک زدم، به طور مناسب برای سوار شدن در لانه شدم. “کنترل آب و هوا” برای نوع سیستم تهویه مطبوع Z که تنها دارای سه دستگیره است: سرعت فن، شماره گیری دما، و کنترل دریچه، کششی است. داخل آن به اندازه‌ای کوچک بود که واقعاً برای گرم شدن کار سختی نداشت، اما می‌دانم که دقیقاً نقطه‌ی فروش ماشین نیست.

تا آنجایی که گیج ها و ابزارها وجود دارد، Z دارای گیج تقویت کننده توربوشارژر، به دلایلی یک ولت متر و یک گیج سرعت توربو است. هرگز آن سنج ها در طول هفته کاربردی نشدند، اما با این وجود آنها را دوست دارم. Z NISMO همچنین با چند صفحه نمایش اضافی روی پانل ابزار دیجیتال عرضه می شود که G-forces فعلی و برخی دیگر از معیارهای عملکرد را به شما نشان می دهد. هیچ صندلی عقبی وجود ندارد، و فقط یک قفسه در عقب وجود دارد که وظیفه دو برابر صندوق عقب را دارد.

این کمی از “داخلی” که Z در واقع دارد را کامل می کند. بیشتر طول خودرو به درستی به قسمت موتور اختصاص دارد. همه چیز در مورد صرفه جویی در وزن است و داشتن هر چیزی که به یک فضای داخلی مناسب نزدیک شود، سنگین است. آدونیرام جادسون، نویسنده، گفت: “هیچ موفقیتی بدون فداکاری وجود ندارد.” موفقیت، در اینجا، این است که یک نیسان واقعاً سریع، و فداکاری، فضای داخلی بدن است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده