مگ بلاگ

عملکرد جدید تسلا مدل 3 سرعت سوپراسپرت را با قیمتی تکان دهنده ارائه می دهد

عملکرد جدید تسلا مدل 3 سرعت سوپراسپرت را با قیمتی تکان دهنده ارائه می دهد

تسلا مدل 3 پرفورمنس به روز شده 2024 دارای واحد درایو نسل چهارم بهبود یافته تسلا است که بزرگترین عامل پشت اعداد عملکرد بهبود یافته است. به لطف این واحد، این خودرو 510 اسب بخار قدرت و 741 نیوتن متر (546 پوند فوت) گشتاور تولید می کند. مدل 3 پرفورمنس 2024 همچنین دارای حداکثر سرعت ادعایی بسیار بالاتری است – به 163 مایل در ساعت در مقایسه با محدودیت 125 مایل در ساعت در مدل های استاندارد. همچنین نسبت به مدل 3 پرفورمنس ادیشن متوقف شده سریعتر است که در گذشته تا 162 مایل در ساعت بالاتر می رفت.

تسلا همچنین ادعا می‌کند که خودروی به‌روز شده نسبت به مدل قدیمی‌تر کارآمدتر است و علیرغم اینکه می‌تواند اسب بخار بیشتری داشته باشد، انرژی کمتری مصرف می‌کند. با برد تخمینی EPA 296 مایل، تسلا مدل 3 برد بالاتری نسبت به مدل 3 برد بلند دارد، اما برد کمتری نسبت به برد 341 مایلی ادعا شده توسط مدل 3 برد بلند دارد.

چرخ‌های ۲۰ اینچی بازطراحی‌شده، مجهز به لاستیک‌های پیرلی P Zero 4 که ادعا می‌کنند کشش بهتر در پیچ‌های تنگ به بهبود عملکرد کلی خودرو کمک می‌کنند. این خودرو همچنین دارای یک حالت مسیر بهبود یافته است که باعث می شود مدل 3 Performance رانندگی در مسیرهای مسابقه را به لذت بخش تبدیل کند. تسلا همچنین سیستم میرایی تطبیقی ​​روی خودرو را اصلاح کرده است که اکنون به شرایط جاده و ورودی‌های راننده پاسخ می‌دهد تا کیفیت سواری را بهبود ببخشد. این خودرو در قسمت داخلی تقریباً بدون تغییر است، به جز صندلی‌های جلوی اسپرت‌تر، که باید راحتی بیشتری را در هنگام پیست ارائه دهند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده