مگ بلاگ

نحوه جفت کردن ساب ووفر با سیستم صدای فراگیر Vizio 5.1

نحوه جفت کردن ساب ووفر با سیستم صدای فراگیر Vizio 5.1

در تئوری، برای جفت شدن ساب ووفر و نوار صوتی Vizio شما نباید منتظر چراغ های چشمک زن یا فشار دادن مکرر دکمه ها در یک توالی خاص باشید. با این حال، اگر مشکلاتی وجود دارد، چند راه وجود دارد که می توانید مشکل را برطرف کنید.

برای عیب‌یابی مشکلات مرتبط‌سازی با سیستم صدای فراگیر Vizio 5.1، ابتدا تأیید کنید که نوار صوتی و ساب ووفر شما هر دو روشن و به منبع تغذیه متصل هستند. می توانید این کار را با بررسی میزان صدا و نور زیر خود انجام دهید. سپس نوار صوتی و ساب ووفر را طوری قرار دهید که حدود یک پا از هم فاصله داشته باشند و رو به روی هم باشند. این موقعیت‌یابی جفت‌سازی را آسان‌تر می‌کند، اگرچه می‌توانید پس از همگام‌سازی موفقیت‌آمیز آنها را به عقب برگردانید.

مطمئن شوید که نوار صوتی و ساب ووفر در حالت جفت شدن هستند. ساب ووفرها معمولاً یک دکمه جفت یا پیوند دارند که باید آن را فشار دهید. بسته به مدل دقیق، می‌توانید نوار صوتی خود را با فشار دادن یک دکمه روی خود دستگاه یا با استفاده از فرمانی روی کنترل از راه دور در حالت جفت قرار دهید. اگر باز هم نمی‌توانید دستگاه‌ها را جفت کنید، برق هر دو را بازنشانی کنید و دوباره این فرآیند را اجرا کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟
Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

با نگاهی به مدل های پایه، جزئیات متعددی این دو را از هم جدا می کند. سواران جدیدتر از چیزهایی مانند ارتفاع صندلی کمتر و وزن پایین تر بهره می برند زیرا حس کنترل بهتری