مگ بلاگ

10 بهترین قسمت Top Gear که هر Gearhead باید تماشا کند

10 بهترین قسمت Top Gear که هر Gearhead باید تماشا کند

راستش را بخواهید، فهرستی از 10 بهترین قسمت «Top Gear» را می‌توان به طور کامل با ویژه‌های مختلف آن پر کرد. هر چند وقت یکبار، این برنامه از یک قسمت ویژه رونمایی می کرد که در آن مجریان با یک وسیله نقلیه مضحک به یک سفر جاده ای می روند. معمولاً به آنها پول بسیار کم داده می شود و برای رسیدن به مقصد مجبور می شوند ماشینی را دنبال کنند. آنها صادقانه بسیار سرگرم کننده هستند، اما به منظور ارائه مجموعه ای کامل از قسمت های عالی “Top Gear”، این لیست فقط شامل یکی از این موارد ویژه است و آن فصل 12 “ویتنام ویژه” است.

جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند، و جیمز می در سایگون دزدیده می‌شوند و باید تا هشت روز دیگر به شهر هالونگ بروند. ممکن است خیلی بد به نظر نرسد، به خصوص زمانی که در ابتدا 15 میلیون دونگ ویتنامی به آنها داده می شود، اما مجریان (و همچنین بینندگان در خانه) به زودی متوجه می شوند که این مبلغ فقط حدود 1000 دلار است. به این ترتیب، آن‌ها فقط می‌توانند موتورسیکلت بخرند، اما این به سادگی سفری صمیمی‌تر را هنگام عبور از کشور فراهم می‌کند.

“ویژه ویتنام” به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین لحظات نمایش در نظر گرفته می شود. در واقع، این دومین قسمت با بالاترین امتیاز در IMDb با امتیاز 9.4/10 است. این سه نفر در نهایت برای «تور بزرگ ارائه می‌کند: دریانوردان» به کشور بازمی‌گردند، فقط آن‌ها از کامبوج شروع می‌شوند و در ویتنام به پایان می‌رسند، اما این قسمت ویژه به وضوح روی آنها و تماشاگران اثری گذاشت تا به عقب برگردند.

کجا تماشا کنیم: Amazon Prime Video، Apple TV، Tubi

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS