مگ بلاگ

نحوه یافتن و حذف فایل های زباله در آیفون

نحوه یافتن و حذف فایل های زباله در آیفون

برنامه های شخص ثالث نیز فایل های ذخیره شده محلی دارند که می توانید برای فضای ذخیره سازی بیشتر آنها را حذف کنید. برای یافتن این فایل‌ها، برنامه خاص را برای هر پوشه یا ویژگی «سطل زباله» یا «اخیراً حذف شده» بررسی کنید. پس از آن، ممکن است لازم باشد دستورالعمل های خاص برنامه را دنبال کنید تا آنها را به طور کامل حذف کنید. در برخی موارد، برنامه‌های شخص ثالث نیز دارای یک پوشه خاص در برنامه Files شما هستند که قبلاً در این مقاله درباره نحوه مدیریت آن بحث کرده‌ایم.

اگر می‌خواهید دستورالعمل‌های خاصی در مورد نحوه حذف دائمی فایل‌ها در برنامه‌های شخص ثالث آیفون، به‌ویژه فایل‌های غیرضروری، داشته باشید، می‌توانید به بخش پرسش‌های متداول، انجمن‌ها یا دیگر کانال‌های رسمی برنامه متعلق به توسعه‌دهنده خاص برنامه مراجعه کنید. به عنوان آخرین راه حل، می توانید برنامه را به طور کامل حذف کرده و دوباره آن را دانلود کنید تا همه آن فایل های کش غیر ضروری حذف شوند.

جدا از پوشه های خاص برنامه Files، ممکن است بخواهید پوشه Downloads خود را نیز بررسی کنید. به طور معمول، اینجا جایی است که فایل هایی که به صورت آنلاین از طریق مرورگر دانلود کرده اید، مانند فایل های PDF، تصاویر و غیره ظاهر می شوند. اگرچه هیچ راه ساده ای برای حذف تمام فایل های “سطل زباله” در آیفون شما وجود ندارد، می توانید مراحل بالا را دنبال کنید تا فضای بیشتری را به دستگاه خود بازگردانید. و اگر هنوز با فضای ذخیره سازی کم دست و پنجه نرم می کنید، ترفندهای زیادی وجود دارد که می توانید برای آزاد کردن فضا در آیفون خود دنبال کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده