مگ بلاگ

نقد نسخه طراحی آنر مجیک وی 2 پورشه: بیش از حد تاشو با برند متقابل

نقد نسخه طراحی آنر مجیک وی 2 پورشه: بیش از حد تاشو با برند متقابل

Honor V2 Porsche Edition با همان تنظیمات دوربین اصلی ارائه می شود – شما یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.0 و یک تله فوتو 20 مگاپیکسلی دارید. دوربین با زوم اپتیکال 2.5 برابر و دیافراگم f/2.4. دو دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی (یکی در صفحه بیرونی و دیگری در صفحه داخلی) با دیافراگم f/2.2 وجود دارد. یکی از جنبه های دیوانه کننده نرم افزار عدم توانایی تنظیم دکمه پاور برای راه اندازی دوربین در صورت دوبار فشار دادن است.

به طور کلی، تنظیمات دوربین در Honor V2 Porsche Edition بد نیست. شما می توانید عکس های فوق العاده ای را در نور عالی بگیرید، و علم رنگ بین لنزها بسیار خوب است، به این معنی که می توانید بدون توجه به اینکه از کدام لنزی استفاده می کنید، همان صحنه را ثبت کنید. نرم افزار دوربین Honor دارای تنظیمات از پیش تعیین شده برای زوم 1x، ​​2.5x و 10x است و با وجود حک شدن “40x” در اطراف محفظه دوربین، واقعاً نباید فراتر از آن بروید. راستش را بخواهید، حتی در نور خوب، کیفیت دوربین بعد از 2.5 برابر از صخره پایین می‌آید. عکس‌ها مسدود، لکه‌دار می‌شوند و اصلاً جذاب نیستند. تا 2.5 برابر، شما خوب هستید.

این حتی در نور کم نیز صادق است – تا زمانی که سوژه های شما در حال حرکت نباشند. مجسمه ها در شب عکس های فوق العاده ای را ثبت می کنند. به عنوان مثال، اگر سوژه های متحرک مانند افراد دارید، نتایج شما ترکیبی تر خواهد بود. گرفتن عکس خوب از سوژه های متحرک امکان پذیر است، اما برای اطمینان باید چند عکس اضافی بگیرید.

1/5

ADS
6 بهترین فیلم برای تجربه سیستم صدای فراگیر شما

6 بهترین فیلم برای تجربه سیستم صدای فراگیر شما

برای این فهرست، ما می‌خواستیم روی فیلم‌هایی با موسیقی متن فراگیر تمرکز کنیم که اول از همه در نقدهای حرفه‌ای مورد تحسین قرار گرفته‌اند و تنوع یک معیار ثانویه است. در حالت ایده‌آل، این نباید

نحوه تغییر عکس های مخاطبین در آیفون

نحوه تغییر عکس های مخاطبین در آیفون

اپل راه‌های زیادی را برای سفارشی‌سازی آیفون‌های خود به ما ارائه کرده است و به احتمال زیاد برخی از آنها را قبلاً امتحان کرده‌اید. شاید یک آهنگ زنگ سفارشی تنظیم کرده باشید تا به شما