مگ بلاگ

نقشه راه جدید الکتریکی نیسان نوید خودروهای برقی ارزان‌تر، شاسی بلندهای جدید و خودمختاری درب به در را می‌دهد

نقشه راه جدید الکتریکی نیسان نوید خودروهای برقی ارزان‌تر، شاسی بلندهای جدید و خودمختاری درب به در را می‌دهد

با این برنامه های بلندپروازانه راهی برای کاهش 30 درصدی هزینه خودروهای برقی آن به وجود می آید تا قیمت ها را با مدل های احتراق داخلی مطابقت دهد. نیسان امیدوار است با کاهش هزینه توسعه کلی خودروهای برقی و ساده‌سازی فرآیند تولید به این مهم دست یابد. برنامه‌های بزرگ نیسان برای ایالات متحده به برنامه‌های آن برای سایر نقاط جهان ملحق می‌شود که شامل پیش‌بینی‌های فروش بزرگ برای چین، آفریقا و خاورمیانه است.

نیسان لیف یکی از اولین خودروهای برقی جریان اصلی بود، و اگرچه به نفع خودروهایی از برندهایی مانند جنرال موتورز و تسلا از کانون توجه عمومی خارج شد، اما همچنان نقطه عطفی در تکثیر خودروهای برقی است. اگر طرح‌های نیسان The Arc محقق شود، ممکن است به بازیابی برخی از سال‌های شکوه برقی آن کمک کند.

نیسان همچنین در حال توسعه بیشتر فناوری کمک راننده Pro-Pilot خود است. این فناوری را می توان در نیسان های موجود مانند Pathfinder و QX60 اینفینیتی مشاهده کرد. برنامه‌های آینده برای Pro-Pilot شامل رانندگی درب به در کاملاً خودمختار است، اگرچه این احتمالاً کمی بیشتر از هر نیسان جدیدی است که ایالات متحده در چند سال آینده خواهد دید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟
Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

با نگاهی به مدل های پایه، جزئیات متعددی این دو را از هم جدا می کند. سواران جدیدتر از چیزهایی مانند ارتفاع صندلی کمتر و وزن پایین تر بهره می برند زیرا حس کنترل بهتری