مگ بلاگ

هر آنچه باید در مورد پنل های خورشیدی تسلا در سال 2024 بدانید

هر آنچه باید در مورد پنل های خورشیدی تسلا در سال 2024 بدانید

تا کنون، رایج ترین شکایت در مورد پنل های خورشیدی تسلا به صورت آنلاین ربطی به خود محصولات ندارد، بلکه به خدمات مشتریان این شرکت مربوط می شود. سایت های رسانه های اجتماعی مانند Reddit مملو از شکایات هستند. یک نفر کل فرآیند را به عنوان یک “کابوس” توصیف کرد، در حالی که دیگری تسلا را متهم کرد که به شدت بی پاسخ است.

در یک پست مفصل، یک Redditor گفت که آنها “تجربه وحشتناک مشتری، مانند بدترین تجربه‌ای که من تا به حال با آن مواجه شده‌ام” داشته اند، و خاطرنشان کرد که “هیچ راهی برای تسریع در حل مشکل وجود ندارد.” یک نظر دهنده با توصیف خدمات مشتریان تسلا به عنوان “کاملاً وحشتناک” گفت که آنها “به افرادی که تسلا را در نظر دارند برای رفتن به جای دیگری هشدار داده اند.”

اگر فقط عبارت «پشتیبانی مشتری پنل‌های خورشیدی تسلا» را در گوگل جستجو کنید، با صدها شکایت مشابه روبرو خواهید شد که نشان می‌دهد تسلا ممکن است واقعاً در این بخش کمبود داشته باشد. همانطور که CNET اشاره می کند، این به این معنا نیست که شکایتی از سایر نصب کنندگان اصلی خورشیدی وجود ندارد، اما مطمئناً به نظر می رسد که تسلا بدترین متخلف است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده