مگ بلاگ

هر آنچه که باید قبل از خرید یک دوربین جدید در سال 2024 بدانید

هر آنچه که باید قبل از خرید یک دوربین جدید در سال 2024 بدانید

انواع مختلفی از دوربین ها وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاصی دارند. به عنوان مثال، دوربین‌های DSLR (بازتابی تک لنز دیجیتال) از یک لنز برای عکاسی استفاده می‌کنند و معمولاً کنترل‌های دستی زیادی دارند. آنها سنسورهای بزرگتری دارند که تصاویر واضح تری را ثبت می کنند. نکته منفی این است که آنها می توانند بسیار سنگین و حجیم باشند، به این معنی که حمل آن ها نیاز به آمادگی دارد.

دوربین‌های بدون آینه نیز در دسترس هستند، و معمولاً سبک‌تر از دوربین‌های DSLR هستند، اما همچنان تصاویری عالی با جزئیات عالی ثبت می‌کنند. این دوربین‌ها دارای طیف وسیعی از قابلیت‌ها مانند سیستم‌های فوکوس خودکار داخلی، نمایش زنده صفحه لمسی و تثبیت‌کننده تصویر درون بدنه هستند. با این حال، آنها ظرفیت باتری محدودی دارند و می توانند بسیار گران باشند.

شما همچنین دوربین های اکشن دارید که ضد آب هستند و برای استفاده ناهموار ساخته شده اند. یک برند محبوب دوربین های اکشن که احتمالاً با آن برخورد کرده اید GoPro است. این دوربین‌ها، همانطور که از نامشان پیداست، عمدتاً برای ضبط فیلم در حین فعالیت‌های خارج از منزل استفاده می‌شوند. در حالی که اگر به ورزش‌های شدید و فعالیت‌های ماجراجویی علاقه‌مند هستید، این دوربین‌ها خرید بسیار خوبی هستند، باید انتظارات خود را در مورد عمر باتری و کیفیت صدا کاهش دهید.

دوربین‌های Point-and-shoot هنوز هم موجود هستند. این دوربین ها دارای لنزهای ثابت و ابعاد کوچک هستند و نسبتاً کاربر پسند هستند. این عوامل آنها را برای مبتدیان مناسب می کند. با این حال، آنها فاقد ویژگی های پیشرفته ای هستند که انواع دیگر دوربین ها با آن عرضه می شوند، بنابراین ممکن است ارزش خرید نداشته باشند، به خصوص اگر تلفن هوشمند شما بتواند عکس های مناسبی بگیرد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده