مگ بلاگ

همه چیزهایی که از نشت PS5 Pro بزرگ آموخته ایم

همه چیزهایی که از نشت PS5 Pro بزرگ آموخته ایم

وفاداری گرافیکی بهبود یافته، تمرکز PlayStation 5 Pro مانند همتای PlayStation 4 آن است. به عبارت دقیق‌تر، یکی از اجزای اصلی این پیشرفت‌ها، نورپردازی بهتر و طبیعی‌تر از طریق بهبود یافته ردیابی پرتو و مهار یک GPU است که 45 درصد سریع‌تر از قبل است. ردیابی پرتو چیست؟ به بیان ساده، این فناوری برای شبیه‌سازی پرتوهای نور، «ردیابی» مسیرهای آن‌ها به‌گونه‌ای است که نور در یک بازی ویدیویی بازتاب‌ها، انکسارها و سایه‌های دقیقی ایجاد می‌کند و در عین حال نور غیرمستقیم را بهتر شبیه‌سازی می‌کند. برای نشان دادن تفاوتی که می تواند ایجاد کند، YouTuber BenchMARKS FOR GAMERS یک ویدیوی مقایسه گویا از “Watch Dogs: Legion” با و بدون ردیابی اشعه ایجاد کرد. حوضچه های آب، به ویژه، با فعال کردن ردیابی پرتو، به طور قابل توجهی واقعی تر به نظر می رسند.

طبق اطلاعات فاش شده، پلی استیشن 5 پرو دو تا سه برابر بیشتر از پلی استیشن 5 معمولی قابلیت ردیابی اشعه دارد و در برخی موارد امکان افزایش 4 برابری نیز وجود دارد. گزارشگر تام وارن در گزارش The Verge در مورد فاش شدن این اطلاعات اشاره کرد: «به نظر می‌رسد سونی توسعه‌دهندگان را تشویق می‌کند تا از ویژگی‌های گرافیکی مانند ردیابی اشعه بیشتر در PS5 Pro استفاده کنند، در صورتی که بازی‌ها می‌توانند از برچسب «Trinity Enhanced» (PS5 Pro Enhanced) استفاده کنند. آنها “پیشرفت های قابل توجهی ارائه می دهند.”

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده