مگ بلاگ

همه چیزهایی که قبل از ثبت نام درباره برنامه های خانوادگی T-Mobile باید بدانید

همه چیزهایی که قبل از ثبت نام درباره برنامه های خانوادگی T-Mobile باید بدانید

T-Mobile’s Essentials یک گزینه مقرون به صرفه عالی برای کاهش هزینه های قبض تلفن خانواده شما است. طرح Essentials با قیمت 90 دلار برای سه خط تلفن (بدون احتساب مالیات و کارمزد) همه چیزهایی را که برای حفظ ارتباط خانواده خود نیاز دارید، از جمله مکالمه نامحدود، متن، و داده های 4G و 5G LTE ارائه می دهد. مشتریان جدید T-Mobile همچنین می توانند خط 3 را رایگان دریافت کنند.

علیرغم اینکه این ارزان ترین گزینه است، اما با چند محدودیت همراه است. سرعت هات اسپات موبایل به 3G (یا اگر در مکزیک یا کانادا هستید 2G) محدود شده است. همچنین در صورت استفاده از بیش از 50 گیگابایت داده در ماه، ممکن است سرعت کمتری را تجربه کنید. T-Mobile در هر چرخه صورت‌حساب، تخصیص داده‌های ممتاز را ارائه می‌دهد که سرعت داده‌های ثابتی را حتی در شرایط شلوغی ارائه می‌دهد. مشتریان T-Mobile Essentials می توانند از 50 گیگابایت داده ممتاز در هر چرخه صورتحساب لذت ببرند.

این مهم است که توجه داشته باشید این طرح هیچ یک از خدمات افزودنی T-Mobile مانند Scam Shield یا T-Mobile Family Mode را ارائه نمی دهد. با این حال، می‌توانید یک خط اضافی با 10 دلار اضافی در ماه با پیشنهاد خط 4 ضروری T-Mobile اضافه کنید. به طور کلی، T-Mobile’s Essentials Plan یک گزینه کم هزینه است که یکی از ارزان ترین طرح های خانوادگی در بازار است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟