مگ بلاگ

همه چیز درباره موتور دیزلی جدید چین که رکورد می کند

همه چیز درباره موتور دیزلی جدید چین که رکورد می کند

این دست انداز باعث صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش 14 درصدی آلاینده ها در مقایسه با یک موتور دیزلی معمولی شد که می تواند سالانه بیش از 30 میلیارد تن سوخت در سراسر جهان صرفه جویی کند و انتشار گازهای گلخانه ای را تقریباً 100 میلیون تن کاهش دهد. در طول تقریباً یک سال و نیمی که موتور در حال توسعه بود، تیم مهندسی ویچای بیش از 200 اختراع جدید را برای فناوری مورد استفاده خود به دست آورد. آنها شامل نوآوری هایی در انتقال سوخت و هوا، احتراق سوخت و کاهش اصطکاک داخلی موتور بودند. انتظار می رود این موتور در صنایع مختلف از جمله کشاورزی، حمل و نقل دریایی، تولید برق و ساخت و ساز استفاده شود.

ویچای در سال 2002 تاسیس شد و شعبه هایی در ایالات متحده، لوکزامبورگ و هند دارد. این شرکت موتورها، گیربکس ها، محورها، تراکتورها و بولدوزرهای خود را در بیش از 150 کشور به فروش می رساند و در سال گذشته بیش از 30 میلیارد دلار درآمد کسب کرد. عملکرد موتور رکوردشکنی ویچای توسط شرکت مشاوره آلمانی TUV و مرکز تحقیقات و فناوری خودرو چین (CATARC) تایید شده است. وب‌سایت ویچای «همکاری باز با دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی برتر جهان» را اعتبار می‌بخشد و خاطرنشان می‌کند که «این دستاوردها نه تنها متعلق به ویچای، بلکه متعلق به صنعت جهانی است».

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده