مگ بلاگ

هوشمندانه ترین خرید همیشه واضح ترین نیست

هوشمندانه ترین خرید همیشه واضح ترین نیست

بعد از چند هزار مایل رانندگی در چندین ایالت، شاید به نتیجه ای رسیده باشم. اما ابتدا اجازه دهید ارابه های فروتن خود را در چند هفته گذشته معرفی کنم. اول، من یک Lincoln Corsair Grand Touring III PHEV 2023 رانندگی کردم. این عنوان سلطنتی نشان می دهد که میزبان لیست گزینه های “Collection III” است و کمی از یک موتور الکتریکی کمک می کند.

از نظر مکانیکی، این موتور یک 4 سیلندر 2.5 لیتری است که در مجموع 266 اسب بخار قدرت را به سیستم چهار چرخ محرک آن می دهد. تا آنجا که مشخصات باتری و سیستم درایو هیبریدی چقدر کمک می کند؟ لینکلن می‌گوید “نگران نباش” زیرا جزئیات دقیق در هیچ سایت رسمی لینکلن/فورد در دسترس عموم نیست. طبق برآورد EPA، قبل از اینکه باتری خشک شود، برد 27 مایلی دارد. این همه به 33 مایل در هر گالن می رسد.

گروه تجهیزات Collection III ذکر شده از یک نمایشگر هدآپ، سیستم صوتی 14 بلندگوی Revel، یک فرمان گرم شونده و مهمتر از همه، بسته کمک راننده هندزفری فورد، Blue Cruise، که در اینجا “ActiveGlide” نامیده می شود، تشکیل شده است. موارد اضافی اختیاری که بخشی از مجموعه نیستند شامل صندلی های برقی 24 جهته، رنگ رنگ بیرونی “سفید بکر” و چرخ های 20 اینچی است. «زنگ‌ها و سوت‌ها» دست کم گرفته می‌شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده