مگ بلاگ

پتانسیل حفظ حریم خصوصی در تلفنی که عالی نیست

پتانسیل حفظ حریم خصوصی در تلفنی که عالی نیست

خوب، من نمی توانم شما را برای آن سرزنش کنم. به خاطر پرش به دنیای حریم خصوصی تبریک می گویم. بیشتر وقت خود را روی صفحه اصلی Apostophy می گذرانید که کاملاً در مقیاس خاکستری است و دارای فروشگاه Aphy، تقویم، مخاطبین، VPN (به نام «Digital Nomad»)، مدیر فایل، جادوگر GMS (برای بارگذاری جانبی فروشگاه Google Play، ایمیل) ، تنظیمات حساب و وظایف. من مطمئن بودم که این برنامه ها را به ترتیب فهرست می کنم زیرا این تنها ترتیبی است که می توانید آنها را نمایش دهید.

صفحه اصلی اصلا قابل تنظیم نیست.

چیزی که در مورد این موضوع خنده دار است این است که جادوگر GMS وجود دارد، وسط همه برنامه های دیگر شما، و شما فقط یک بار از آن استفاده خواهید کرد. سپس برای همیشه در آنجا گیر کرده است. اگرچه این تنها مشکل نرم افزاری با سیستم عامل نیست.

در طول فرآیند ورود، از شما خواسته می شود با حساب خود وارد شوید. به هر حال، باید قبل از ورود به وب‌سایت Apostrophy مراجعه کنید تا بتوانید آن حساب Apostrophy را برای ورود به سیستم ایجاد کنید. آن را به خاطر بسپار.

Apostrophy OS نیز دارای چند اشکال است. به عنوان مثال، هنگام نصب فروشگاه Google Play، به شما هشدار داده می شود که انجام این کار “ممکن است شما را در معرض برنامه هایی قرار دهد که داده های شخصی شما را نظارت و ذخیره می کنند”. اگر اشتباه تایپی را در آنجا متوجه نشدید، احساس بدی نداشته باشید. آپستروفی هم همینطور. همچنین، در قسمت sandboxed، باگی را کشف کردم که مانع از ایجاد پوشه‌هایی با برنامه‌ها در ردیف بالای نمادها می‌شد. اینها همه مسائل جزئی هستند که امیدواریم با گذشت زمان حل شوند، اما واقعاً نباید در محصول نهایی وجود داشته باشند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
آیا می توانید از برس روی پنل های خورشیدی استفاده کنید؟  تمیز کردن بایدها و نبایدها

آیا می توانید از برس روی پنل های خورشیدی استفاده کنید؟ تمیز کردن بایدها و نبایدها

اگر خاک، ماسه یا رسوبات در شیارها و گوشه‌های پنل‌های خورشیدی شما تجمع پیدا کرده باشد، می‌تواند به تدریج بر عملکرد آنها تأثیر بگذارد. اگر یک لایه خام سطوح بازتابنده آنها را بپوشاند، صفحات خورشیدی