مگ بلاگ

پنل های خورشیدی دقیقا چقدر به محیط زیست کمک می کنند؟

پنل های خورشیدی دقیقا چقدر به محیط زیست کمک می کنند؟

انتشار گازهای گلخانه ای از منابع انرژی مانند بنزین یا گاز طبیعی برای هوا و محیط زیست مضر است و این واقعیت است که آنها منابع انرژی یکبار مصرف هستند. به عنوان مثال، هنگامی که باک ماشین خود را با بنزین پر می کنید، پس از سوختن آن نمی توانید دوباره از آن بنزین استفاده کنید. این بدان معناست که شرکت‌های نفتی باید دائماً برای نفت بیشتر حفاری کنند و زمین را بیشتر غارت کنند.

از سوی دیگر، پنل های خورشیدی منبع انرژی تجدیدپذیر هستند. شما قرار نیست یک میدان کامل از پنل های خورشیدی را بچینید، یک بار از آنها استفاده کنید و سپس آنها را با بی احتیاطی دور بیندازید و فقط برای ساخت بیشتر آنها را از بین ببرید. در عوض، هنگامی که الکتریسیته از صفحات خورشیدی استخراج شد، می توانید به جمع آوری بیشتر ادامه دهید. پنل های خورشیدی در صورت نگهداری و تمیز کردن مناسب، 25 تا 30 سال عمر می کنند. تا زمانی که خورشید بر آن پانل ها می تابد، آنها برای چندین دهه خوب هستند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟
Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

با نگاهی به مدل های پایه، جزئیات متعددی این دو را از هم جدا می کند. سواران جدیدتر از چیزهایی مانند ارتفاع صندلی کمتر و وزن پایین تر بهره می برند زیرا حس کنترل بهتری