مگ بلاگ

چگونه از ویژگی آزمایشی هوش مصنوعی گوگل کروم برای کمک به نوشتن استفاده کنیم

چگونه از ویژگی آزمایشی هوش مصنوعی گوگل کروم برای کمک به نوشتن استفاده کنیم

در حالی که همه ما دوست داریم Google Chrome را باز کنیم و مستقیماً به استفاده از ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید آن مانند «Help me write» بپردازیم، چند الزام وجود دارد که قبل از انجام این کار باید رعایت کنید. اول، این ویژگی فقط برای کاربران کروم در ایالات متحده در دسترس است و شما باید حداقل 18 سال سن داشته باشید، زبان مرورگر خود را انگلیسی تنظیم کرده باشید و به یک حساب Google وارد شوید.

یکی دیگر از الزامات این است که “بهتر کردن جستجوها و مرور” فعال باشد، که URL صفحاتی را که بازدید می کنید به گوگل ارسال می کند تا “تجربه و امنیت مرور شما را بهبود بخشد.” این مراحل را دنبال کنید:

  1. در رایانه، Chrome را باز کنید.
  2. روی سه نقطه عمودی در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
  3. روی تنظیمات (در پایین) و سپس «شما و Google» کلیک کنید.
  4. روی «همگام‌سازی و خدمات Google» کلیک کنید و «بهتر کردن جستجوها و مرور» را روشن کنید.

متاسفانه این پایان کار نیست. همچنین باید هوش مصنوعی آزمایشی را در مرورگر خود روشن کنید. در تنظیمات Chrome خود، روی «هوش مصنوعی آزمایشی» از دسته‌های سمت چپ صفحه کلیک کنید و «ویژگی‌های هوش مصنوعی آزمایشی را امتحان کنید» را روشن کنید.

پس از فعال‌سازی، سوئیچ‌های تغییر جهت هر یک از ویژگی‌های جدید Google را مشاهده خواهید کرد. فقط مطمئن شوید که “Help me write” روشن باشد. این که آیا می‌خواهید «سازمان‌دهنده برگه» و «ایجاد تم با هوش مصنوعی» را روشن نگه دارید، به شما بستگی دارد. خاموش کردن آنها روی “Help me write” تاثیری نمی گذارد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS