مگ بلاگ

چگونه می توان ساعت اپل را با سرویس T-Mobile تنظیم کرد

چگونه می توان ساعت اپل را با سرویس T-Mobile تنظیم کرد

برای راه اندازی اپل واچ خود با سرویس T-Mobile، به آیفونی نیاز دارید که به طور همزمان به T-Mobile برای برنامه داده آن متصل شده و با Apple Watch جفت شود. اکثریت قریب به اتفاق فرآیند راه اندازی در آیفون انجام می شود.

  1. مطمئن شوید که iPhone متصل به T-Mobile و Apple Watch شما جفت شده اند و به ترتیب آخرین نسخه های iOS و WatchOS را نصب کرده اند.
  2. برنامه Watch را در آیفون خود باز کنید.
  3. روی ساعت من در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.
  4. به پایین اسکرول کنید و روی Cellular ضربه بزنید.
  5. Set up Cellular را انتخاب کنید.
  6. ممکن است یک صفحه بازشو از شما بخواهد قفل Apple Watch خود را باز کنید. اگر نه، این مرحله را رد کنید. اگر چنین است، رمز عبور خود را در اپل واچ خود وارد کنید تا قفل آن باز شود. سپس در آیفون OK را انتخاب کنید و دوباره روی Set Up Cellular ضربه بزنید.
  7. صفحه ای ظاهر می شود که به شما امکان می دهد برنامه داده T-Mobile را به Apple Watch خود اضافه کنید. چهار رقم آخر SSN حساب اصلی را وارد کنید را انتخاب کنید. سپس، چهار رقم آخر SSN دارنده حساب اولیه طرح T-Mobile را تایپ کنید.
  8. روی Continue ضربه بزنید.
  9. صفحه نمایش قرارداد خدمات T-Mobile نمایش داده می شود. پس از خواندن آن، کادر کنار با کلیک کردن در اینجا، این شرایط خدمات را می‌پذیرید را علامت بزنید.
  10. روی Continue ضربه بزنید.
  11. روی Continue setup ضربه بزنید.
  12. اپل واچ شما اکنون دارای سرویس تلفن همراه T-Mobile است که از طریق یک خط اضافی در طرح داده موجود شما فعال شده است.

پس از تکمیل این فرآیند، اپل واچ شما به طور خودکار به سرویس تلفن همراه T-Mobile وصل می شود که اتصال بلوتوث یا Wi-Fi در دسترس نباشد. اگر می‌خواهید اپل واچ را با یک اپل واچ جدید در همان پلن دیتا جایگزین کنید، کافیست تنظیمات سلولی برنامه واچ را در آیفون خود وارد کنید، اپل واچ قدیمی را از برنامه حذف کنید و مراحل فوق را برای فعال کردن اپل واچ جدید خود دنبال کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS