مگ بلاگ

کدامیک برای شما بهتر است؟

کدامیک برای شما بهتر است؟

اول از همه، ساعت هوشمندی که می‌خرید به شدت به سیستم عامل موبایلی که استفاده می‌کنید بستگی دارد. اپل واچ سری 9 فقط با آیفون‌ها کار می‌کند (با iOS 17 یا بالاتر). در همین حال، برخلاف بسیاری از مدل‌های Fitbit که از iOS و Android پشتیبانی می‌کنند، Google و Fitbit's Pixel Watch 2 تنها از دستگاه‌های اندرویدی (که روی اندروید 9.0 یا بالاتر اجرا می‌شوند) پشتیبانی می‌کنند، بنابراین اگر یک کاربر مادام‌العمر آیفون هستید، می‌توانید آن را فراموش کنید.

نرم افزار و سیستم عاملی که ساعت ها را اجرا می کند نیز آن ها را به طور قابل توجهی متفاوت می کند. ساعت سری 9 بر روی آخرین واچ او اس 10 اپل اجرا می شود که به خاطر مجموعه هوشمند ویجت ها و بهبودهای بصری نسبت به نسخه قبلی اش شناخته شده است. WatchOS 10 همچنین دارای تنظیمات خانوادگی است که کنترل‌های والدین را برای کودکان ارائه می‌کند، حتی اگر آنها آیفون نداشته باشند. سیستم عامل مشابه Google، Wear OS 4.0، تماماً در مورد تقویت اکوسیستم Google است، همه ملزومات تلفن همراه مانند تقویم و Gmail و همچنین دستیار Google بهبود یافته را ارائه می دهد. اگر زندگی کاری شما حول حساب Google شما می چرخد، Pixel Watch 2 یکی از ضروریات خرید است.

به طور کلی، هنگام انتخاب بین یک ساعت هوشمند از دو غول فناوری، پیشنهادات زیادی وجود دارد. اگر به دنبال اطلاعات و اطلاعات دقیق سلامت هستید، ادغام یکپارچه Pixel Watch 2 با Fitbit احتمالاً از نیازهای شما فراتر خواهد رفت. اگر به دنبال فضای ذخیره‌سازی بیشتر، نمایشگر بزرگ‌تر و کنترل‌های والدین هستید، اپل واچ سری 9 راهی برای رفتن است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS