مگ بلاگ

گوشی اندرویدی کم رده قهرمان نه چندان دور

گوشی اندرویدی کم رده قهرمان نه چندان دور

یک جفت بلندگوی استریو در پایین گوشی وجود دارد، و خود دستگاه دارای «Dolby Atmos» است، به‌عنوان تعداد شگفت‌انگیزی که انجام می‌دهند. موتورولا ادعا می‌کند که می‌توانید از صدای باس عمیق‌تر و صدای واضح‌تر و تمیز لذت ببرید، حتی زمانی که صداهای بلند را بالا می‌برید. موتورولا دروغ نمی گوید اسپیکرها در برابر طیف وسیعی از موسیقی، ویدئویی با انفجارهای فراوان و موارد استانداردتر مانند کلیپ‌هایی که نشان می‌دهد یک یوتیوب در حال صحبت با دوربین در مورد برخی مزخرفات پیش پا افتاده آزمایش شده است. تمام این تست ها را با موفقیت پشت سر گذاشت.

بلندگوها بسیار واضح هستند و می توانند صدای زیادی داشته باشند. آنها در واقع یکی از بهترین بلندگوهای داخلی تلفن در بازار امروزی هستند. شما هیچ‌کدام از آن ریزه‌هایی را که تمایل دارد در بلندگوهای گوشی‌های هوشمند کمین کند، دریافت نمی‌کنید، و گوش دادن به چیزهایی مانند موسیقی برای مدت زمان طولانی به دور از یک کار طاقت فرسا در این دستگاه است. این هدفون جایگزین مجموعه‌ای از هدفون‌های باکیفیت نمی‌شود، و بلند کردن بلندگوهای تلفن در مکان‌های عمومی، در هر شرایطی، مضر است، اما صدای ارائه‌شده یکی از بهترین ویژگی‌های Motorola Moto G 5G است.

بسیاری از گوشی‌های ارزان‌تر موجود در بازار، چند ویژگی بسیار محبوب را نیز حفظ می‌کنند که دستگاه‌های پرچم‌دار مدت‌ها پیش آن‌ها را کنار گذاشته بودند. Motorola Moto G 5G یکی از این گوشی ها است و شما هم جک هدفون 3.5 میلی متری و هم فضایی برای قرار دادن کارت میکرو SD در این دستگاه خواهید داشت. این ممکن است بسیار ارزشمند باشد، به خصوص اگر عاشق دوربین گوشی شده باشید یا موسیقی زیادی گوش دهید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
آیا می توانید از برس روی پنل های خورشیدی استفاده کنید؟  تمیز کردن بایدها و نبایدها

آیا می توانید از برس روی پنل های خورشیدی استفاده کنید؟ تمیز کردن بایدها و نبایدها

اگر خاک، ماسه یا رسوبات در شیارها و گوشه‌های پنل‌های خورشیدی شما تجمع پیدا کرده باشد، می‌تواند به تدریج بر عملکرد آنها تأثیر بگذارد. اگر یک لایه خام سطوح بازتابنده آنها را بپوشاند، صفحات خورشیدی