مگ بلاگ

یک مچ بند وجود دارد که به اپل واچ شما دوربین می دهد، اما بی نقص نیست

یک مچ بند وجود دارد که به اپل واچ شما دوربین می دهد، اما بی نقص نیست

برای کسانی که به دنبال راه حلی برای افزودن عملکرد دوربین به اپل واچ خود هستند، یکی از گزینه های موجود در بازار، دوربین مچی است. این لوازم جانبی ممتاز که در آمازون با قیمت استاندارد 299.99 دلار در دسترس است، اپل واچ را به دوربین خود و رو به بیرون مجهز می کند – شبیه به تنظیمات دوربین یک تلفن هوشمند معمولی.

Wristcam خود از یک نوار بزرگ تشکیل شده است که شامل یک هسته دوربین چند رو است. این بند را می توان مانند هر مچ بند استاندارد دیگری به ساعت اپل وصل کرد. می‌تواند با دانلود برنامه رسمی Wristcam برای Apple Watch یا iPhone، به طور یکپارچه به WatchOS متصل شود. پس از تنظیم همه چیز، برنامه به کاربر این امکان را می دهد که به سرعت و به راحتی با استفاده از دوربین های Wristcam مجهز عکس و حتی فیلم بگیرد. این عکس‌ها و ویدیوها در حافظه داخلی Wristcam ذخیره می‌شوند و می‌توانند بعداً از طریق اتصال Wi-Fi روی Apple Watch یا هر دستگاه اپل سازگار دیگری دانلود کنند. قابل ذکر است، کاربران همچنین می توانند با استفاده از ساعت خود با سایر کاربران برنامه Wristcam تماس تصویری برقرار کنند.

Wristcam خود یک قطعه سخت افزار کاملاً با امکانات است. تنظیمات دوربین دوگانه آن شامل میکروفون های داخلی همراه با لنزهای دوربین 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی سونی برای دوربین های رو به بیرون و جلوی آن است که به آن اجازه می دهد تصاویر و فیلم برداری با کیفیت 1080p ضبط کند. همچنین وزن نسبتاً سبکی به وزن کلی واحد اپل واچ دارد که تقریباً 23 گرم است. در نهایت، دارای رتبه مقاومت در برابر آب IPX68 است که کیفیت ضد آب خود اپل واچ را منعکس می کند و امکان استفاده از آن را در فعالیت های فشرده در فضای باز فراهم می کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS