مگ بلاگ

یک پهپاد با ذهن خود

Gleesfun G11Mini ادعا می‌کند که فیلم‌های 4K را ضبط می‌کند و گزینه ضبط فیلم 4K را دارد، اما پس از بررسی فیلم واقعی، به طرز مشکوکی به نظر می‌رسد که پهپاد در حال ضبط فیلم با کیفیت 720p است و آن را به 4K ارتقا می‌دهد. نتیجه ویدیویی است که حتی برای 720p نیز بد به نظر می رسد. گل آلود است، هایلایت ها کاملاً از بین رفته اند و سایه ها به فراموشی سپرده می شوند. رنگ ها به شدت نادرست هستند و حتی در بهترین شرایط عکس ها و ویدیوهایی که می گیرید بد به نظر می رسند.

با این حال، این حتی بدترین مشکل G11Mini نیست، زیرا حتی اگر دوربین کیفیت عکس و فیلم خوبی ارائه دهد، عدم تثبیت کامل از هر نوع و رفتار مستانه پهپاد، هر فیلمی را که با آن گرفته شده است کاملا غیرقابل جبران می کند. این اولین باری است که خلبانی یک پهپاد باعث می‌شود من از لحاظ جسمی بیمار شوم و فقط در حین پرواز به صفحه نمایش نگاه کنم.

عکس‌های ثابت کمی از نظر کیفیت بهتر هستند و معمولاً کمی کج خواهند بود. با این حال، برای عکاسی هوایی به‌جای فیلم‌برداری بسیار کاربردی‌تر است، زیرا حداقل عکس‌ها هنگام مشاهده آن‌ها باعث ناراحتی شما نمی‌شوند.

من در طول این سال ها با برخی از پهپادها با دوربین های نسبتا ضعیف پرواز کرده ام. برای مثال پهپاد DJI FPV ویدیوهای ضبط شده نسبتاً ناامیدکننده ای تولید می کرد و برای عکاسی بی فایده بود. اما هدف پهپاد DJI FPV این است که سریع حرکت کند، نه بهترین فیلم ممکن را ارائه کند، اما حتی با در نظر گرفتن این موضوع، پهپاد DJI عملکرد بهتری نسبت به G11Mini داشت.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟
Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

با نگاهی به مدل های پایه، جزئیات متعددی این دو را از هم جدا می کند. سواران جدیدتر از چیزهایی مانند ارتفاع صندلی کمتر و وزن پایین تر بهره می برند زیرا حس کنترل بهتری