مگ بلاگ

یک کراس اوور کوچک که تمام جعبه های بزرگ را بررسی می کند

هیوندای کونا 2024 به تغییرات بزرگ خود در داخل ادامه می دهد. داشبورد دو بخش برای نسخه های الکتریکی و غیر الکتریکی این کراس اوور ساب کامپکت از بین رفته است و به جای آن ها یک واحد تک بخش قرار دارد که دارای یک جفت نمایشگر 12.3 اینچی است که یکی از آنها صفحه نمایش لمسی است. و اگر داشبورد، فرمان و ساقه گیربکس جدید برای شما آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که تمام موارد فوق از سری IONIQ خودروهای برقی هیوندای آمده است. کسانی که عادت به چرخاندن دستگیره مربعی برای جابجایی دنده ها ندارند، منحنی یادگیری کوچکی خواهند داشت.

Kona N Line دارای لهجه‌های نارنجی سرگرم‌کننده روی داشبورد و فرمان است، در حالی که Kona Electric Limited در صورت انتخاب گزینه داخلی Sage Green، لهجه‌های سبز Sage را دریافت می‌کند. خوشبختانه، همه چیز در صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی مرکزی مدفون نیست، زیرا واحدهای رادیویی و HVAC از طریق دکمه‌های فیزیکی مینیمالیستی کنترل می‌شوند. این یک ظاهر بسیار تمیز برای این نسل جدید Kona است.

برای تمیز نگه داشتن همه چیز، هیوندای اخیراً Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم را در دسترس Kona قرار داده است: قبلاً فقط در سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش کوچکتر این خودروساز پشتیبانی می‌شد. همچنین یک پد شارژ بی‌سیم در زیر واحد HVAC تعبیه شده است تا نمایش مینیمالیستی ایجاد شده توسط داشبورد را حفظ کند. افسوس که در اکثر تریم های Kona دوربین 360 درجه وجود ندارد، به غیر از سطح تریم محدود در هر دو نسخه الکتریکی و غیر الکتریکی. با این حال، بسیاری از ویژگی های ایمنی استاندارد برای Kona وجود دارد، از جمله نظارت بر نقاط کور، جلوگیری از برخورد متقابل از عقب، کمک به دنبال کردن خطوط و حفظ حرکت، و کروز کنترل تطبیقی.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده