مگ بلاگ

10 ابزار علمی تخیلی که زندگی را بسیار آسان‌تر می‌کنند

10 ابزار علمی تخیلی که زندگی را بسیار آسان‌تر می‌کنند

مطمئناً، «پیشتازان فضا» دارای شبیه‌ساز است که می‌تواند تقریباً هر چیزی، حتی غذا را ایجاد کند. با این حال، به منظور محدود کردن هر فرنچایز به یک ورودی در این لیست، اجازه دهید در مورد آبرسانی از «بچه های جاسوس» صحبت کنیم، که از نظر مفهومی، حداقل در مورد تهیه غذاهای خوشمزه، مشابه است.

همانطور که در فیلم نشان داده شده است، یک فرد فقط باید یک بسته را در آبرسانی که شبیه یک مایکروویو آینده نگرانه است وارد کند. پس از مدت زمان کوتاهی، بسته به وسیله ای صادقانه برای خوردن تبدیل می شود. کارمن کورتز (Alexa PenaVega) حتی از آن برای تهیه یک غذای بیگ مک در یک نقطه استفاده می کند، بنابراین اگر واقعا وجود داشت، دیگر نیازی به سوار شدن در ماشین خود برای دویدن غذای آخر شب نبود. می‌توانید بسته‌هایی در دسترس داشته باشید تا در هر زمانی از روز هر غذایی را که می‌خواهید دریافت کنید.

اگر بخواهیم منصف باشیم، شرکت‌های مختلفی مانند باریلا با چاپگرهای سه بعدی غذا دستکاری کرده‌اند و به مردم اجازه می‌دهند ماکارونی را در انواع شکل‌های سرگرم‌کننده درست کنند. اما نتیجه یکسانی ندارد و به طور قابل توجهی بیشتر از چند ثانیه ای طول می کشد که کارمن برای تهیه همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده طول کشید. برای هزاره‌ها، هیدراتاتور «بچه‌های جاسوس» واقعاً نمونه‌ای از اوج فناوری است، همانطور که TikToker @diabolical.sebby کلیپ فیلم را همراه با زیرنویس پست کرده است: «من هرگز چیزی بیشتر از آن چیزی که می‌خواهم Rehydrator نمی‌خواستم. ” با این حال، جهان به شست های ترسناک نیاز ندارد – فیلم می تواند آن ها را حفظ کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS