مگ بلاگ

10 مورد از بهترین خودروهای اسپرت چهار سیلندر در تاریخ

10 مورد از بهترین خودروهای اسپرت چهار سیلندر در تاریخ

موتوری با دور بالا در جلو، دیفرانسیل عقب، گیربکس دستی با قابلیت تعویض دنده و سقف باز. برای برخی از علاقه مندان، این تنها راهی است که یک خودروی اسپرت باید باشد و هوندا S2000 نمونه بارز آن است. با وجود اینکه در ابتدا به خوبی مورد استقبال قرار نگرفته است، تقریباً همه کارها را به درستی انجام می دهد.

S2000 مانند یک ماشین اسپورت واقعی یکپارچهسازی با سیستمعامل پایین روی زمین قرار دارد. با هر کنترلی نزدیک به دستان شما موقعیت رانندگی عالی دارد. اوه، و آن دستی شش سرعته به سادگی عالی است. فوق‌العاده دقیق، مکانیکی و با پرتاب‌های کوتاه – اگر هرگز اهرم دنده هوندا S2000 را تعویض نکرده‌اید، باید آن را در فهرست نهایی خود قرار دهید.

پرتاب این خودرو در جاده های پر پیچ و خم بسیار لذت بخش است. تعادل شاسی بی عیب و نقص است و به شما امکان می دهد با جراحی به هر گوشه ای حمله کنید. همچنین سریع است، با یک دستگیره جانبی شبیه به خودروهای اسپورت جدیدتر. اما جواهرات تاج در این جواهر RWD بدون شک شاهکارهای چهار سیلندر تنفس طبیعی آن هستند – F20C و F22C بسیار خاص.

بسته به سال تولید، هوندا S2000 با موتور 2.0 لیتری یا 2.2 لیتری در آمریکای شمالی عرضه شد. موتور بزرگتر به این دلیل وارد شد که واحد 2.0 لیتری فاقد گشتاور بود و تنها 153 پوند فوت تولید می کرد (حتی اگر هنوز یک خط قرمز 8900 دور در دقیقه و 238 اسب بخار قدرت داشت). موتور 2.2 لیتری F22C به 241 اسب بخار قدرت و 162 پوند بر فوت گشتاور می رسید، اگرچه دور قرمز 8200 دور در دقیقه کمتری داشت. صرف نظر از این، هر دو موتور شخصیت بیشتری نسبت به برخی از V6 یا V8 ارائه می دهند!

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده