مگ بلاگ

10 مورد از بهترین چاپگرهای مقرون به صرفه برای سال 2024

10 مورد از بهترین چاپگرهای مقرون به صرفه برای سال 2024

برای کاهش این انتخاب از بهترین چاپگرهای مقرون به صرفه در سال 2024، SlashGear بر چندین معیار کلیدی تمرکز کرد. اولین مورد قیمت خرده فروشی بود: هر انتخاب باید MSRP کمتر از 250 دلار داشته باشد که اکثریت آن با قیمت کمتر از 200 دلار در دسترس است. ثانیا، ما هم نظرات مشتری و هم کارشناسان را در نظر گرفتیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر چاپگر سرعت، عملکرد و ویژگی‌های وعده داده شده را ارائه می‌کند. همچنین هزینه‌های جاری گزارش‌شده را در صورت لزوم، بررسی کردیم و بررسی کردیم که آیا هزینه‌های واقعی گزارش‌شده توسط خریداران مطابق با ادعاهای سازنده است.

انتخاب‌ها عمدتاً شامل چاپگرهای همه کاره می‌شوند – آنها معمولاً همه‌کاره‌ترین هستند، فضای کمتری نسبت به داشتن یک چاپگر و یک اسکنر جداگانه اشغال می‌کنند و مقرون به صرفه‌تر از خرید هر دو دستگاه جداگانه برای راه‌اندازی هستند. بنابراین، آنها معمولاً بهترین انتخاب برای خریدارانی هستند که به دنبال یک متخصص همه کاره با استعداد هستند که پول را خراب نکند. همچنین شایان ذکر است که این چاپگرها لزوما ارزان ترین چاپگرها در نوع خود نیستند. در بیشتر موارد، رقبای ارزان‌تری در دسترس هستند، اما این انتخاب‌ها بهترین توازن را از ویژگی‌های عالی، هزینه‌های جاری پایین و قیمت اولیه رقابتی ارائه می‌دهند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده