مگ بلاگ

12 ابزار جدید Ryobi که در سال 2024 باید در نظر گرفت

12 ابزار جدید Ryobi که در سال 2024 باید در نظر گرفت

Ryobi بیشتر به دلیل ابزارهای برقی بی سیم خود شناخته شده است، اما ابزارهای برقی سیمی آن نیز ارزش توجه دارند. ابزار چرخشی 1.4 آمپری یک ابزار جدید اضافه شده به محدوده است که ارزان تر از معادل بی سیم خود است و هزینه آن 69 دلار از وب سایت Ryobi است. به صورت استاندارد دارای 30 لوازم جانبی قابل توجه است که طیف وسیعی از کاربردها از پرداخت تا سنباده را پوشش می دهد. هر یک از آن لوازم جانبی را می توان در صورت عدم استفاده به طور ایمن در جعبه موجود نگهداری کرد.

این ابزار می تواند تا 35000 دور در دقیقه بچرخد اما می توان آن را تا 5000 دور در دقیقه از طریق شماره گیری سریع کاهش داد. برای آخرین نسخه از ابزار چرخشی خود، Ryobi همچنین یک کولت تعویض سریع جدید را معرفی کرد که به گفته این برند به کاربران اجازه می دهد تا چهار برابر سریعتر بین لوازم جانبی تعویض کنند. در حالی که بعید است که اکثر کاربران در مورد میزان دقیق ثانیه هایی که بین تغییرات ذخیره می کنند خیلی نگران باشند، نکته کلیدی در اینجا این است که تعویض لوازم جانبی با هر چیزی که به آن نیاز دارید آسان تر از همیشه است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده