مگ بلاگ

12 روشی که ممکن است گوشی هوشمند شما را ردیابی کند

12 روشی که ممکن است گوشی هوشمند شما را ردیابی کند

تعجبی ندارد که برنامه های سلامت و تناسب اندام ما را ردیابی کنند. ما از این برنامه‌ها دعوت می‌کنیم تا مجموعه گسترده‌ای از نقاط داده را نظارت کنند تا نحوه پیشرفت ما در سفر تناسب اندام را بسنجند. این برنامه‌ها تعداد قدم‌هایی که برمی‌داریم، میزان دویدن ما و حتی پله‌هایی که بالا می‌رویم را ردیابی می‌کنند.

اما فراتر از ردیابی حرکات ما، این برنامه ها چیزهای دیگری مانند ضربان قلب، فشار خون، کالری سوزانده شده، دمای بدن و میزان اشباع اکسیژن را اندازه گیری می کنند. هرچه داده های بیشتری ارائه شود، این برنامه ها برای ارائه برنامه های سلامت و تندرستی شخصی بهتر طراحی شده اند. آنها حتی می توانند با تجزیه و تحلیل کیفیت خواب و الگوهایی مانند مدت زمان و ثبات، شما را در خواب ردیابی کنند.

همه این داده‌های سلامتی و تناسب اندام یک طرح دیجیتالی از وجود فیزیکی ما ایجاد می‌کنند، داده‌هایی که برای اشخاص ثالث مانند تبلیغ‌کنندگان و شرکت‌های بیمه ارزشمند است، که سپس می‌توانند آن را بفروشند – گاهی اوقات بدون رضایت. همچنین، امنیت این داده‌ها تضمین نمی‌شود، و نقض داده‌ها می‌تواند اطلاعات حساس سلامتی را در معرض خطر قرار دهد و منجر به نقض حریم خصوصی و سرقت هویت بالقوه شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS