مگ بلاگ

5 تا از بهترین دوربین های بدون آینه در سال 2024

5 تا از بهترین دوربین های بدون آینه در سال 2024

البته، ما نمی‌توانیم بهترین دوربین‌ها را بدون اضافه کردن Canon، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین در بازار، فهرست کنیم. اگر می خواهید یک تجربه عکاسی عالی و بدون ضرر داشته باشید، Canon EOS R8 را در نظر بگیرید. این مقرون‌به‌صرفه‌ترین دوربین بدون آینه اخیری است که می‌توانید از Canon تهیه کنید، زیرا ارزان‌تر Canon EOS RP، اگرچه هنوز در وب‌سایت کانن موجود است، پنج سال پیش در سال 2019 عرضه شد.

با وجود اینکه R8 یک مدل مقرون به صرفه است، عملکرد عالی ارائه می دهد و کیفیت تصویر فوق العاده ای را حتی در شرایط کم نور ارائه می دهد. همچنین می‌تواند با استفاده از کل سنسور با رزولوشن 4K@60 فیلم‌برداری کند، به این معنی که هنگام فیلم‌برداری با کیفیت 4K در دوربین‌های دیگر، از بریدگی جلوگیری می‌کنید.

با این حال، بزرگترین ایراد EOS R8 استفاده آن از پایه لنز RF Canon است. در حالی که چندین لنز شخص ثالث برای این پایه در دسترس هستند، آنها عمدتاً لنزهایی با فوکوس دستی هستند که برای فیلمبرداری یا برنامه های تخصصی طراحی شده اند. اگر لنزهای استاندارد معمولی را می خواهید، باید روی لنزهای گران قیمت تری از Canon سرمایه گذاری کنید.

اگر می خواهید امسال تجهیزات عکاسی خود را ارتقا دهید، این مدل های بدون آینه را در نظر بگیرید تا دوربین بعدی خود را پیدا کنید. همه آنها گزینه های عالی هستند. با هیچ یک از آنها در کیف دوربین خود اشتباه نخواهید کرد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده