مگ بلاگ

5 تا از بهترین کارت گرافیک های مقرون به صرفه که می توانید در سال 2024 دریافت کنید

5 تا از بهترین کارت گرافیک های مقرون به صرفه که می توانید در سال 2024 دریافت کنید

این فهرست چهار پردازنده گرافیکی از برندهای اصلی – Intel، NVIDIA و AMD را مورد توجه قرار می دهد. در حالی که اینتل در دنیای کارت های گرافیک جدید است، Arc A770 انتخاب خوبی برای خریداران اقتصادی است. برای AMD و NVIDIA، گزینه‌های بودجه آن‌ها همچنان گزینه‌های محکمی هستند، حتی اگر NVIDIA ارتقاء بزرگی نسبت به نسل قبلی نباشد.

گیمرهای مقرون به صرفه معمولا رزولوشن های بالایی مانند 4K را هدف قرار نمی دهند، با توجه به اینکه یک GPU که عملکرد خوبی دارد اغلب بسیار گران تر از کارت های اقتصادی است. کنسول بهترین انتخاب شما برای بازی های 4K با بودجه است. پنج پردازنده گرافیکی ذکر شده دارای بررسی های حرفه ای خوبی هستند که از آنها با آزمایش نشان دادن عملکرد آنها پشتیبانی می کند. در حالی که عملکرد عمدتا ناچیز است، باید به سازنده GPU توجه کنید زیرا برخی از مارک ها خدمات مشتری بهتری نسبت به سایرین دارند.

پردازنده‌های گرافیکی استفاده شده را نباید در نظر گرفت، زیرا ممکن است بتوانید از نسل قبلی گران‌قیمتی دریافت کنید که عملکردی بسیار بهتر از انتخاب‌های بودجه‌ای تقریباً مشابه دارد. مشکل استفاده شده این است که شما نمی دانید مالک قبلی با کارت چه کرده است. قبل از خرید، می خواهید سوالات زیادی بپرسید، زیرا اگر عمر طولانی هدف باشد، ممکن است فرسوده شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده