مگ بلاگ

5 تا از جالب ترین ماشین های پین بال با تم خودکار که تا کنون ساخته شده است

5 تا از جالب ترین ماشین های پین بال با تم خودکار که تا کنون ساخته شده است

لیست ما با یک بازی از “عصر طلایی” پین بال دزد شروع می شود. اولین دستگاه های پین بال دزد با سکه در سال 1931 ظاهر شد و اولین دستگاه های الکتریکی (که توسط یک باتری کوچک کار می کرد) در سال 1933 پدیدار شدند. ضربه گیرهای سیم پیچ در جداول Bally در سال 1937 ظاهر شدند. و D. Gottlieb & Co. باله‌ها را در سال 1947 اختراع کردند. این تکامل چیزی را آغاز کرد که بسیاری آن را “عصر طلایی” می‌دانند و از سال 1948 تا 1958 ادامه یافت.

Speed ​​Way توسط شرکت تولیدی ویلیامز ساخته شد و اولین بار در سال 1948 با موضوعی حول محور مسابقات اتومبیل رانی ظاهر شد. با این حال، جدا از نام و آثار هنری شیشه‌های پشتی، هرگز نمی‌دانید که ربطی به ماشین‌ها دارد، زیرا نه زمین بازی و نه آثار هنری کابینت هیچ تم مسابقه‌ای را منتقل نمی‌کنند.

این یک دستگاه الکترومکانیکی (EM) است که از رله ها، موتورها، شیر برقی و سوئیچ ها استفاده می کند اما فی نفسه شامل هیچ قطعه الکترونیکی نیست. و در این مورد، به جای چرخ مکانیکی از چراغ های ثابت در پشت شیشه پشتی برای محاسبه امتیاز استفاده می کند.

توپ از پیستون سمت راست شلیک می‌شود، دور زمین بازی می‌چرخد (الا، ماشین مسابقه در اطراف پیست)، سپس با دو باله، پنج ضربه‌گیر غیرفعال و سه سوراخ ضربه‌ای وارد زمین بازی می‌شود. این ویژگی‌ها به نظر عابران پیاده می‌آیند، اما به نظر می‌رسد اولین خودرویی است که از خودرو به عنوان موتیف استفاده می‌کند. Speedway همچنین از باله های رو به بیرون به جای باله معمولی به سمت داخل استفاده می کرد و دارای یک ضربه گیر پاپ در مرکز بود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS