مگ بلاگ

5 راه برای سفارشی کردن سوئیچ نینتندو فقط برای شما

5 راه برای سفارشی کردن سوئیچ نینتندو فقط برای شما

در حالی که احتمالاً بیشتر وقت خود را صرف سفارشی سازی نمای بیرونی سوئیچ خود خواهید کرد، هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه شخصی سازی آن نیز باید به راحتی خود نیز فکر کنید. وقتی ساعت‌ها به بازی عناوین مورد علاقه‌تان روی سوئیچ می‌پردازید، دست‌هایتان ناگزیر خسته می‌شوند. با این حال، راه‌هایی برای راحت‌تر کردن جلسات بازی‌تان وجود دارد، از جمله خرید جایگزین Joy-Con برای Nintendo Switch یا اضافه کردن دستگیره‌های سیلیکونی به کنترل‌های Joy-Con.

همانطور که از نام آن پیداست، این دستگیره‌ها نگه‌داشتن کنترلرها را آسان‌تر می‌کنند، لغزش را کاهش می‌دهند و راحتی شما را هنگام ضربه زدن و له کردن دکمه‌ها در حین مانور دادن در دنیای دیجیتال روی سوئیچ، افزایش می‌دهند. آنها این کار را با اضافه کردن حجم اضافی و بافت نرم‌تر به کنترل‌کننده‌ها انجام می‌دهند، چیزی که مخصوصاً برای بازیکنانی با دست‌های بزرگ‌تر که هنگام استفاده از کنترل‌کننده‌های کوچک مشکل دارند، مفید است.

دو نوع دستگیره سیلیکونی موجود است: کلاهک انگشت شست و کاور کامل جوی کان. این دسته‌ها چیزی بیش از ساده‌تر کردن جلسات بازی ماراتن انجام می‌دهند. اگر پوشش کامل Joy-Con را انتخاب کنید، می‌توانند به محافظت از کنترلر شما در برابر افتادن، ضربه و خراش کمک کنند. دستگیره های سیلیکونی در رنگ ها و طرح های مختلف، از جمله الگوهای الهام گرفته از بازی های محبوب، به شما امکان می دهد آنها را با سلیقه شخصی خود مطابقت دهید. اگر در تعویض پوسته های کنترلر خود راحت نیستید، دستگیره های سیلیکونی یکی دیگر از گزینه های شخصی سازی هستند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS