مگ بلاگ

5 لنز ضروری که برای عکاسی محصول نیاز دارید

5 لنز ضروری که برای عکاسی محصول نیاز دارید

چه یک تازه کار یا یک عکاس حرفه ای، به یک لنز پرایم استاندارد در کیت خود نیاز دارید. تقریباً برای همه انواع عکاسی عالی است، اما بیشتر برای عکاسی محصول. این به این دلیل است که یک لنز استاندارد میدان دید طبیعی چشم انسان را تقلید می کند. هنگامی که در عکاسی محصول استفاده می شود، لنز استاندارد به دقت مورد را همانطور که می بینید، می گیرد. با این حال، معنای لنز پرایم استاندارد بسته به دوربین شما ممکن است تغییر کند – برای مثال اگر دارای یک سنسور فول فریم باشد، این لنز 50 میلی‌متری است که اغلب به آن “نیفتی پنجاه” می‌گویند.

اما اگر یک لنز 50 میلی‌متری را به دوربینی با سنسور کوچک‌تر متصل کنید، میدان دید آن شبیه همان چیزی است که با یک لنز 80 میلی‌متری روی یک سنسور فول فریم می‌بینید. بنابراین، اگر یک دوربین بدون آینه مقرون به صرفه دارید، احتمالاً از یک سنسور برش استفاده می کند. به همین دلیل است که توصیه می کنم به جای آن از یک لنز 30 یا 35 میلی متری استفاده کنید. وقتی با دوربین فول فریم استفاده می‌شود، 35 میلی‌متر میدان وسیع‌تری را ثبت می‌کند، اما بیشتر دوربین‌های APS-C آن را شبیه یک لنز 50 میلی‌متری می‌کنند.

Canon EF 50 mm f/1.8 که قیمت آن در آمازون 125 دلار است، یک لنز استاندارد عالی برای دوربین‌های Canon EF-mount است. اگر دوربین بدون آینه کانن RF، نیکون یا سونی دارید، باید نزدیک به 200 دلار هزینه کنید تا دوربین 50 میلی‌متری داشته باشید. همچنین، برای مدل‌های Canon EOS R بدون آینه APS-C، یک لنز 35 میلی‌متری مانند Canon RF 35 mm f/1.8 (499 دلار در آمازون) در نظر بگیرید. اگر دوربین سونی دارید، می‌توانید در عوض Tamron 35 mm f/2.8 را از آمازون با قیمت 199 دلار تهیه کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده