مگ بلاگ

5 موتورسیکلت برتر هوندا برای سفرهای طولانی مدت

5 موتورسیکلت برتر هوندا برای سفرهای طولانی مدت

شاید جای تعجب نباشد که بال طلایی هوندا یکی از موتورسیکلت های کروز مسافت طولانی از زمان معرفی GL1000 در سال 1975 بوده است. بال طلایی که در ابتدا با موتور چهار تخته 999 سی سی عرضه شد، در طول سال ها دستخوش تغییرات زیادی شده است.

با معرفی موتور 1833 سی سی و 24 سوپاپ SOHC Flat-6 در جدیدترین مدل ها، تور Gold Wing این اطمینان را به شما می دهد که عملکرد مناسبی برای مسافت های طولانی داشته باشید: 101 اسب بخار قدرت و 106 پوند فوت گشتاور. این با یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تکمیل می شود و از این رو عنوان DCT را به خود اختصاص داده است. مصرف سوخت ترکیبی 42 مایل در کیلوگرم آن یک امتیاز است.

به عنوان یک دوچرخه تور، ارگونومی Gold Wing برای راحتی طولانی مدت، با صندلی جادار و شیشه جلو قابل تنظیم طراحی شده است. ظرفیت صندوق عقب به 61 لیتر افزایش یافته است که می تواند دو کلاه ایمنی در اندازه کامل را در خود جای دهد. شما همچنین از فناوری‌های منظمی مانند صفحه نمایش 7 اینچی TFT تمام رنگی، ناوبری با Apple CarPlay و Android Auto، و سیستم صوتی ارتقا یافته بهره می‌برید تا مطمئن شوید که در مورد سرگرمی در مسافت‌های طولانی آماده هستید.

ویژگی های ایمنی نیز برجسته است. Gold Wing Tour DCT مجهز به سیستم کیسه هوا و چراغ های مه شکن دوگانه LED است. جالب اینجاست که این دوچرخه دارای سیستم مانیتورینگ فشار تایر (TPMS) است که یک لایه ایمنی اضافی را برای طولانی‌ترین سفرهای دریایی اضافه می‌کند. هوندا Gold Wing Tour DCT با قیمت 28700 دلار برای مدل پایه 2024، در مقایسه با موتورسیکلت های دیگر بسیار عالی است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS