مگ بلاگ

5 موتور سیکلت هارلی دیویدسون برای سواران با تجربه

5 موتور سیکلت هارلی دیویدسون برای سواران با تجربه

Ultra Classic Electra Glide یک دوچرخه تور بزرگ شیک و پر ویژگی است که برای سفرهای طولانی ایده آل است. فضای ذخیره‌سازی کافی و صندلی راحت برای یک سوار اضافی، این گزینه را برای کسانی که به دنبال دیدن بیشتر کشور هستند، تبدیل کرده است. با این حال، چند دلیل وجود دارد که فقط موتورسواران با تجربه تر باید این مدل را در نظر بگیرند.

برای شروع، بسیاری آن را یکی از گران ترین موتورسیکلت های نگهداری می دانند. شما می توانید مدل های دست دوم را با قیمت های حدود 11000 دلار پیدا کنید، اما کیف پول شما احتمالا برای مدت طولانی استراحت نخواهد کرد. طبق گفته Top Speed، شما باید دوچرخه تور 2017 و جدیدتر خود را حداقل سه بار در 10000 مایل اول سرویس کنید و با حدود 370 دلار به ازای هر بازدید مکانیک، این مبلغ می تواند بیش از 1000 دلار باشد. به یاد داشته باشید، این فقط در 10000 مایل اول است و هزینه های تعمیر و نگهداری می تواند با افزایش سن دوچرخه افزایش یابد. با خرید کارکرده، Ultra Classic Electra Glide می‌تواند بیش از 30000 مایل یا بیشتر را طی کند، که آن را به یک سرمایه‌گذاری پرهزینه تبدیل می‌کند.

با توجه به کروم گسترده، قطعات پرهزینه و هزینه‌های نگهداری بسیار بالا، برای بیمه کردن آن باید حتی بیشتر از حد معمول پول نقد بپردازید. به این دلایل، فقط کسانی که دانش کافی هارلی دیویدسون را دارند باید این دوچرخه را انتخاب کنند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده