مگ بلاگ

5 نکته و ترفند برای ایجاد ویدیوهای تایم لپس در آیفون شما

5 نکته و ترفند برای ایجاد ویدیوهای تایم لپس در آیفون شما

برای ضبط فیلم‌های سریع‌تر، آیفون شما به طور مرتب تصاویر را ضبط می‌کند و آنها را برای ایجاد توهم حرکت جمع‌آوری می‌کند. برای اینکه این کار به خوبی کار کند، دستگاه باید در طول ضبط کاملاً ثابت بماند. ضبط یک ویدیوی تایم لپس خوب در حالی که دوربین را در دستان خود دارید تقریباً غیرممکن است، زیرا حتی یک تکان یا لرزش جزئی می تواند جلوه را از بین ببرد. برای از بین بردن لرزش و اطمینان از قاب بندی ثابت، از سه پایه با گیره محکم استفاده کنید.

خبر خوب این است که یک سه پایه معمولی سطح پایه می تواند فقط چند دلار هزینه داشته باشد و با این قیمت، دنیایی از تفاوت را در ویدیوهای خود خواهید دید. به عنوان مثال، سه پایه تلفن 62 اینچی Sensyne با دلار 19.98 به شما انعطاف کافی برای فیلمبرداری فیلم های تایم لپس پایدار و سینمایی در ارتفاع های مختلف می دهد. از طرف دیگر، می توانید به دنبال سطحی باشید که بتوانید آیفون خود را روی آن قرار دهید، مانند دیوار، نیمکت، بطری آب یا کوله پشتی. برای افرادی که دوست دارند سفرهای جاده ای خود را ضبط کنند، گرفتن پایه مکش می تواند به ایجاد ویدیوهای زیبایی در حین رانندگی کمک کند. یک نکته حرفه ای مهم حمل پاور بانک است، به خصوص اگر قصد دارید ویدیوهای طولانی ضبط کنید، زیرا احتمالاً باتری گوشی شما را متضرر می کند.

پنج لوازم جانبی ضروری آیفون را برای عکاسان بررسی کنید تا کیفیت شما را بیشتر افزایش دهد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده