مگ بلاگ

5 نکته و ترفند برای ویرایش ویدیوهای GoPro

5 نکته و ترفند برای ویرایش ویدیوهای GoPro

در حالی که یک ویرایشگر با استعداد می تواند ویدیوهای سطح حرفه ای را تقریباً با هر نوع برنامه ویرایشی ارائه دهد، استفاده از نرم افزار مناسب تفاوت را ایجاد می کند. برخی از گزینه های عالی وجود دارد، اما کاربران GoPro باید برنامه ای را انتخاب کنند که متناسب با تخصص آنها باشد. GoPro Quik برای مبتدیان ایده آل است. این برنامه رسمی ویرایش ویدیو از GoPro است و استفاده از آن آسان است. به طوری که در برخی موارد، کاربران می توانند یک الگو را انتخاب کنند و Quik به طور خودکار ویدیو را برای آنها ویرایش می کند.

با بسیاری از ویژگی‌های درجه حرفه‌ای، ویراستاران باتجربه Adobe Premiere Pro را سودمندتر می‌دانند. اگر می‌خواهید فیلم‌های دیگر کاربران و ویراستاران GoPro را با هم ترکیب کنید، همکاری در Adobe Premiere Pro آسان است. با این حال، برنامه های Adobe می توانند کمی گران باشند. خوشبختانه، گزینه های مقرون به صرفه دیگری مانند HitFilm و DaVinci Resolve وجود دارد.

یافتن نرم افزاری که تمام معیارهای لازم را داشته باشد بسیار مهم است. همه برنامه‌ها همه ویژگی‌های یکسانی ندارند، بنابراین تصمیم بگیرید که کدام ویژگی‌ها ضروری هستند. هنگامی که بدانید برای تولید بهترین ویدیوی ممکن به دنبال چه هستید، برنامه ای را دانلود کنید که این نیازها را برآورده کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده