مگ بلاگ

5 چیزی که پنل های خورشیدی می توانند در گلخانه شما نیرو دهند

5 چیزی که پنل های خورشیدی می توانند در گلخانه شما نیرو دهند

شاید فکر نکنید که سیستم های گرمایشی چیزی ضروری برای گلخانه است. گلخانه ها قرار است به طور طبیعی گرم و مرطوب باشند، درست است؟ گرمای خورشید به تنهایی ممکن است همیشه برای سالم نگه داشتن گیاهان شما کافی نباشد، حتی اگر فضای داخلی گلخانه شما گرم و گل آلود باشد. به خصوص اگر در جایی زندگی می کنید که زمستان های طولانی و سرد دارد، سخت است.

بسیاری از پرورش دهندگان سیستم های گرمایش ثانویه را در گلخانه های خود نصب می کنند تا پرتوهای خورشید را تکمیل کنند و گیاهان را گرم نگه دارند. این سیستم‌ها ممکن است با انرژی خورشیدی غیرفعال کار کنند، که یک رویکرد تولید گلخانه‌ای است که دستاوردهای خورشیدی را به حداکثر می‌رساند و اتلاف گرما را به حداقل می‌رساند. گزینه های دیگر عبارتند از پروپان، گاز طبیعی، پارافین و انرژی خورشیدی استاندارد.

در حالی که بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند ابتدا از انرژی خورشیدی غیرفعال برای گرم کردن گلخانه ها استفاده کنید، می توانید انرژی خورشیدی غیرفعال و استاندارد را برای یک راه اندازی واقعا دوستدار محیط زیست ترکیب کنید. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که گلخانه خود را به طور کامل از شبکه برق جدا کنید. با توجه به اینکه گرمایش می‌تواند یکی از پرهزینه‌ترین هزینه‌های گلخانه شما باشد، تبدیل به بخاری خورشیدی می‌تواند در درازمدت از شما صرفه‌جویی کند و در عین حال به محیط زیست نیز کمک کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده