مگ بلاگ

یک دوربین سطح بالا با بدنه ای آماده ماجراجویی

OM System دو تا از آخرین لنزهای خود را برای آزمایش در کنار OM-1 Mkii فرستاد، که هر دو موضوع بررسی کامل خودشان در اینجا در SlashGear خواهند بود. اولین مورد، لنز کوچک و همه کاره M.Zuiko Digital ED 9-18mm F4.0-5.6 است که همانطور که از دیافراگم متغیر آن مشخص است، یک لنز کاملا کوچک است.

اجازه ندهید اندازه کوچک آن شما را فریب دهد – این یک لنز تیغ تیز با محدوده کانونی معادل بسیار مفید 18-36 میلی متر است. در حالی که دیافراگم برای پس‌زمینه‌های کم‌نور یا رویایی بدون فوکوس ایده‌آل نیست، با این وجود، این لنز برای جفت شدن با OM-1 Mkii عالی است. برای عکاسی از منظره با زاویه باز ایده آل است و وزن قابل توجهی به بدنه دوربین اضافه نمی کند. البته لازم به ذکر است که این لنز در برابر آب و هوا مقاوم نیست.

از طرف دیگر، M.Zuiko Digital ED 150-600mm F5.0-6.3 IS یک لنز بزرگ و درشت است که طراحی آن برای این محدوده کانونی معمولی است. با این حال، با توجه به اینکه معادل فاصله کانونی فول فریم موثر آن 300-1200 میلی‌متر است، ظاهراً فشرده به نظر می‌رسد. همراه با AF تشخیص سوژه و 7 استاپ تثبیت کننده تصویر هنگام عکاسی با OM-1 Mkii، تجربه عکاسی با این لنز واقعاً من را شگفت زده کرد.

تا آنجا که به من مربوط می شود، به عنوان فردی که سوژه های مورد علاقه اش مناظر و حیات وحش هستند، این لنزها با OM-1 Mkii تنظیمات عکاسی ایده آلی را ارائه می دهند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS