مگ بلاگ

Genesis Magma تجملات و عملکرد را با هم ترکیب می کند تا با شطرنجی تسلا رو به رو شود.

Genesis Magma تجملات و عملکرد را با هم ترکیب می کند تا با شطرنجی تسلا رو به رو شود.

علاوه بر رنگ نارنجی الهام گرفته از ماگمای آتشین، GV60 سوپرشارژ تغییرات جزئی را نسبت به جنسیس GV60 2024 ایجاد کرده است. ورودی هوا بیشتر به سمت پایین فشار داده می شود و برای بهبود خنک سازی بسته باتری، ترمزها و موتور عریض تر می شود، در حالی که کانارها در امتداد سپر جلو نیروی رو به پایین را افزایش می دهند. چرخ های ادغام شده در گلگیرهای وسیع تر به ترمزها اجازه می دهد تا سریعتر خنک شوند.

GV60 Magma همچنین دارای چرخ‌های 21 اینچی است که از مدل استاندارد 19 اینچی و مدل اختیاری 20 اینچی GV60 معمولی، با طراحی «جریان‌دار» و ترمزهای دیسکی «aero» همرنگ بدنه که کمک بیشتری می‌کنند، عرضه می‌شود. با خنک کننده سه باله روی سقف جایگزین ریل های استاندارد سقف برای آیرودینامیک بهتر و نیروی رو به پایین بهتر به سمت عقب می شود.

جنسیس GV60 Magma با وجود شخصیت اسپرت خود، دارای فضای داخلی مجلل با صندلی‌های سطلی همرنگ بدنه است که با چرم ناپا و جیر دوخته شده‌اند. ما انتظار داریم همان ویژگی‌های کمکی رانندگی، یک توپ کریستالی درخشان برای کنترل انتقال، و ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند احراز هویت چهره به عنوان جایگزینی برای یک کلید فیزیکی.

جنسیس به صراحت به ارقام خاصی برای عملکرد اشاره نمی کند. با این حال، لوک دانکرولکه، مدیر ارشد خلاقیت، می‌گوید: «مگما مفهومی GV60 قدرت کافی را ارائه می‌کند»، به ما دلیلی می‌دهد تا باور کنیم که این برند می‌خواهد جدیدترین خودروی سرعتی خود را با تسلا مدل S Plaid با پیشرانه‌ای غیرواقعی قدرتمند برای یک خودروی برقی در کانون توجه قرار دهد. با موتور 1020 اسب بخاری که طبق Top Gear از صفر تا 60 مایل در ساعت فقط در حدود دو ثانیه می رسد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟
Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

با نگاهی به مدل های پایه، جزئیات متعددی این دو را از هم جدا می کند. سواران جدیدتر از چیزهایی مانند ارتفاع صندلی کمتر و وزن پایین تر بهره می برند زیرا حس کنترل بهتری