مگ بلاگ

Meta's 128GB Quest 2 فقط قیمت جدید وسوسه انگیزی را به 199 دلار کاهش داد

Meta's 128GB Quest 2 فقط قیمت جدید وسوسه انگیزی را به 199 دلار کاهش داد

با قیمت ۱۹۹ دلار، به نظر می‌رسد متا می‌خواهد موجودی خود را پاک کند و Quest 3 را به عنوان یک گزینه ورودی معرفی کند. اما Quest 3 با قیمت 499.99 دلار برای یک نوع ذخیره سازی 128 گیگابایتی، سرمایه گذاری کمی نیست، به خصوص برای افرادی که به دنبال فرو بردن انگشتان پای خود در دنیای محتوای VR هستند. علاوه بر این، با قیمت 199 دلار، تقریباً هیچ هدست واقعیت مجازی وجود ندارد که بتواند همان سخت افزار پیشرفته و اکوسیستم گسترده ای از نرم افزار ساخته شده در اطراف آن را ارائه دهد، بنابراین حفظ جنگجوی قدیمی در مجموعه خود برای متا منطقی است.

جدا از افزودن بازی‌های جدید به کتابخانه با سرعت بالا، متا همچنین پشتیبانی از Xbox Cloud Gaming را به عنوان بخشی از یک برنامه بتا در Quest 2 راه‌اندازی کرد. تجربیاتی مانند سری Survivor Horizon Island VR، فیلم‌های کوتاه برنده جوایز، کنسرت‌های موسیقی همهجانبه، ورزش‌های زنده (NBA و UFC، در میان دیگران)، پخش محتوا، قهوه‌ای شدن وب، و حتی استفاده از آن به عنوان یک برنامه دسکتاپ مجازی.

به زودی، کاربران می توانند در حالت دراز کشیدن از هدست استفاده کنند، از پشتیبانی میکروفون خارجی بهره ببرند و با استفاده از اپلیکیشن People دوستان خود را در Horizon Worlds پیدا کنند. با توسعه ویژگی‌های مداوم و وصله‌های نرم‌افزاری، به نظر می‌رسد که Quest 2 باقی مانده است، و بیشتر به عنوان یک حرکت ظریف خود متا برای راهنمایی کاربرانی که برای اولین بار استفاده می‌کنند تا برای تجربه‌های برتر ارائه شده توسط Quest 3 و هدست‌های Quest Pro هزینه پرداخت کنند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS