مگ بلاگ

OnePlus Watch 2 vs. Galaxy Watch 6: چگونه آنها را با هم مقایسه می کنند؟

OnePlus Watch 2 vs.  Galaxy Watch 6: چگونه آنها را با هم مقایسه می کنند؟

ردیابی ضربان قلب و SpO2 (سطح اکسیژن خون) در OnePlus Watch 2 و Galaxy Watch 6 استاندارد است. هر دو ساعت هوشمند از نظارت مداوم ضربان قلب و SpO2 در هنگام خواب پشتیبانی می کنند و می توانند تغییرات ضربان قلب را برای اندازه گیری سطح استرس تشخیص دهند. گلکسی واچ 6 همچنین می تواند به شما در مورد آریتمی و فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) هشدار دهد.

گلکسی واچ 6 همچنین دارای یک سنسور ECG مورد تایید FDA است و می تواند برای نظارت بر فشار خون (بر اساس کالیبراسیون اولیه با استفاده از یک مانیتور فشار خون درجه پزشکی) استفاده شود. علاوه بر این، سامسونگ به شما امکان می دهد ترکیب بدن، از جمله درصد چربی، توده عضلانی و آب را تخمین بزنید. چنین ویژگی هایی در OnePlus Watch 2 موجود نیست.

OnePlus ادعا می کند که Watch 2 می تواند بیش از 100 نوع تمرین را ردیابی کند و به طور خودکار شش نوع تمرین از جمله پیاده روی، دویدن، شنا و دوچرخه سواری و همچنین تمرینات بیضوی و پارویی را تشخیص دهد. از سوی دیگر، گلکسی واچ 6 می‌تواند بیش از 100 نوع تمرین را ردیابی کند، اما ردیابی خودکار به پیاده‌روی، دویدن و دوچرخه‌سواری محدود می‌شود. با افزودن یک مربی دویدن با نشانه‌های صوتی برای کمک به شما در بهینه‌سازی سرعت، جبران می‌شود، اما ممکن است به اندازه ساعت‌های تناسب اندام از برندهایی مانند گارمین دقیق یا شخصی‌سازی نشود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟