مگ بلاگ

Ram 1500 RHO مدل 2025 یک رپتور روستر 70 هزار دلاری است، اما جایگزین TRX نیست

تا آنجا که به آفرود مربوط می شود، اگر رم نتواند در طبیعت از پس خود برآید، ساخت کامیونی با قدرت شمال 500 اسب بخار چندان منطقی نیست. برای سیستم تعلیق، هنگام انتخاب لاستیک های 35 اینچی، از کمک فنرهای Bilstein Black Hawk و فاصله 11.8 اینچی از سطح زمین استفاده می کند. این خودرو دارای یک محور عقب Dana 60 و یک جعبه انتقال Borg-Warner برای همه طرفداران صخره خزنده است.

جلوپنجره نیز برای جریان بهتر هوا طراحی شده است و RHO دارای تعدادی نشان و برچسب های ویژه است تا همه بتوانند بدانند چه نوع کامیونی دارید. اکثر محصولات آمریکای شمالی Stellantis که اخیراً رونمایی شده اند در رده “ظریف و محدود” قرار نمی گیرند و Ram 1500 RHO نیز تفاوتی ندارد.

این بزرگ، احمقانه و سریع است، همانطور که هر کامیون پرفورمنسی باید باشد. البته با این عملکرد، قیمت بالایی نیز دارد: قیمت آن 69995 دلار در نظر گرفته شده است و در سه ماهه سوم سال جاری در دسترس خواهد بود. اگر احساس بهتری در شما ایجاد کند، Ram می گوید که ارزش نسبی آن 129.60 دلار به ازای هر اسب بخار است. پس این خوب است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده