مگ بلاگ

آیا اپل واچ SE ضد آب یا مقاوم در برابر آب است؟ به هر حال تفاوت چیست؟

آیا اپل واچ SE ضد آب یا مقاوم در برابر آب است؟  به هر حال تفاوت چیست؟

تفاوت بین ضد آب و مقاوم در برابر آب گیج کننده است. و با یک تکه فناوری گران قیمت مانند اپل واچ، نمی خواهید هیچ شانسی را بپذیرید، بنابراین تفاوت این دو دقیقاً چیست؟

مقاومت در برابر آب چیزی است که می تواند در تماس با آب برای مدت معینی مقاومت کند اما در نهایت در معرض قرار گرفتن طولانی مدت تسلیم می شود. سازمان بین‌المللی استاندارد (ISO) ISO 22810:2010 را ایجاد کرد، یک استاندارد جهانی از حداقل الزامات ساعت‌ها که باید قبل از برچسب «مقاوم در برابر آب» رعایت شوند. اپل واچ SE با این استاندارد مطابقت دارد و آن را برای فعالیت در آب های کم عمق مقاوم می کند.

از طرف دیگر، ضد آب چیزی است که توسط آب یا رطوبت قابل نفوذ نیست و پس از تماس نشت نمی کند. ISO استانداردهای ضد آب را برای فناوری منتشر نمی کند، تا حدی به این دلیل که کم و بیش غیرممکن است.

بنابراین، اپل واچ SE با مقاومت در برابر آب چه چیزی را می تواند تحمل کند؟ در فعالیت های روزانه مانند ورزش کردن، پیاده روی در باران و شستن دست ها به خوبی انجام می شود. هر گونه قرار گرفتن سریع در معرض آب (مثل پاشیده شدن در استخر) به آن آسیبی نمی رساند، اما اگر کاری بیشتر برای مدت طولانی انجام دهید از خطرات آن آگاه باشید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟