مگ بلاگ

اگر اپل واچ شما به گوشی شما وصل نمی شود چه کاری باید انجام دهید؟

اگر اپل واچ شما به گوشی شما وصل نمی شود چه کاری باید انجام دهید؟

اگر لغو جفت شدن کار نکرد، آخرین راه حل ممکن بازنشانی اپل واچ به تنظیمات کارخانه آن است. ذکر این نکته ضروری است که با این کار تمام رسانه ها، داده ها و تنظیمات دستگاه پاک می شود. در اپل واچ خود به Settings > General > Reset بروید و روی «Erase All Content and Settings» کلیک کنید. از طریق پیام احتیاط بروید و در پایین، “Erase All” را انتخاب کنید. در ادامه باید لوگوی اپل را مشاهده کنید که برای چند دقیقه روشن می ماند.

پس از تنظیم مجدد ساعت، از شما خواسته می شود که آیفون خود را نزدیکتر کنید تا دنباله جفت شدن آغاز شود. وقتی صفحه جفت شدن در آیفون شما ظاهر شد، روی «ادامه» ضربه بزنید. از طرف دیگر، به برنامه Watch در آیفون خود بروید، دکمه «Pair New Watch» را بزنید و سپس «Set Up for Myself» را انتخاب کنید. سپس، آیفون خود را نگه دارید تا الگوی روی صفحه ساعت اسکن شود. از آنجایی که یک تنظیم یا یک فایل در پشتیبان‌گیری می‌تواند فرآیند اتصال را مختل کند، توصیه می‌کنیم «تنظیم به‌عنوان Apple Watch جدید» را انتخاب کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.

این باید مشکل اتصال اپل واچ شما را برطرف کند و آن را با موفقیت به آیفون شما متصل کند. با این حال، اگر اینطور نیست، توصیه می کنیم یک قرار ملاقات در نزدیکترین مرکز خدمات اپل خود تعیین کنید.

حتما راهنمای ما را در مورد 15 مشکل ناامیدکننده اپل واچ و نحوه رفع آنها بررسی کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟