مگ بلاگ

این ابزار کوچک می تواند یک معاینه بهداشتی را در حین حرکت ارائه دهد

این ابزار کوچک می تواند یک معاینه بهداشتی را در حین حرکت ارائه دهد

اگرچه داشتن چندین سنسور در یک دستگاه راحت است، اما این فناوری جدید نیست. به عنوان مثال، شما همیشه این گزینه را داشته اید که بیرون بروید و یک گوشی پزشکی دیجیتال یا نوار قلب برای استفاده در خانه بخرید. همچنین احتمالاً به آن دستگاه‌های مستقل نیاز ندارید، زیرا ممکن است قبلاً یک دستگاه پوشیدنی داشته باشید که سلامت شما را بررسی می‌کند. اگر ساعت هوشمندی دارید، مانند اپل واچ که قبل از ۱۸ ژانویه سال جاری فروخته شده است، می‌توانید دما و سطح اکسیژن خون خود را کنترل کنید – اگرچه اگر بعد از این تاریخ یکی را خریداری کرده‌اید، باید منتظر بمانید تا مشکلات ثبت اختراع حل شود. می تواند از این قابلیت استفاده کند. گفته می‌شود، داشتن همه چیز در یک مکان برای برخی جذاب خواهد بود، به خصوص اگر دستگاه‌های مستقلی برای اندازه‌گیری سلامتی مانند دماسنج هوشمند خود Withings نداشته باشند.

FDA هنوز BeamO را تایید نکرده است. این بدان معناست که کارایی و ایمنی دستگاه تأیید نشده است. به گفته این شرکت، اگر دستگاه به زودی مورد تایید قرار نگیرد، ممکن است تاریخ عرضه آن از هدف تابستانی خود عقب نشینی شود. Withings همچنین اشاره کرد که دستگاه تشخیص کاربران را انجام نمی دهد. این شرکت اظهار داشت که برای مثال فقط یک پزشک می تواند صداهای قلب و ریه را تفسیر کند.

اگر همه چیز خوب پیش برود و دستگاه تأیید شود، می تواند یک گام دیگر به سمت مراقبت راحت تر در خانه باشد. Withings در حال حاضر مانیتور فشار خون، ترازو هوشمند و تشک ردیابی خواب را ارائه می دهد. یک اکوسیستم از دستگاه های اندازه گیری می تواند تجربه پزشکی از راه دور را با دادن قرائت های دقیق به پزشک شما بدون نیاز به ملاقات حضوری با پزشک افزایش دهد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟
5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

اسنپ ​​چت همیشه به خاطر ظاهر درخشانش با رنگ زرد معروف بوده است. اگرچه حالت تاریک مدتی است که در دسترس بوده و یکی از بهترین ویژگی‌های مخفی اسنپ چت است، اما سطح برتر حتی

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

با نگاهی به مدل های پایه، جزئیات متعددی این دو را از هم جدا می کند. سواران جدیدتر از چیزهایی مانند ارتفاع صندلی کمتر و وزن پایین تر بهره می برند زیرا حس کنترل بهتری