مگ بلاگ

این ویژگی «تاب آوری» Oura می تواند میزان استرس شما را اندازه گیری کند

این ویژگی «تاب آوری» Oura می تواند میزان استرس شما را اندازه گیری کند

استرس همه جا وجود دارد، و اگرچه زندگی بدون استرس خوب است، اما مطالعه‌ای در مجله روان‌شناسی سلامت شغلی نشان می‌دهد که گذراندن انواع خاصی از تجربه‌های چالش برانگیز و استرس‌زا فوایدی دارد، از جمله ایجاد انعطاف‌پذیری در برابر نوع استرس. که باعث ناامیدی و تداخل در اهداف شما می شود. انعطاف‌پذیری توانایی بدن شما برای سازگاری با استرس است و حلقه‌های Oura می‌خواهند به شما در درک و بهبود وضعیت خود کمک کنند.

ویژگی‌های نظارت بر استرس Oura در حال حاضر کمتر از همه است، و با ویژگی Resilience، این محصول برای هر کسی که می‌خواهد استرس خود را کنترل کند، یک محصول ضروری است. انعطاف‌پذیری ویژگی استرس روزانه Oura Rings (که شدت و فراوانی استرس فیزیولوژیکی شما را از طریق معیارهایی مانند ضربان قلب، تغییرات ضربان قلب، حرکت و دما ردیابی می‌کند) و سطوح بهبودی شما را که از طریق بازیابی در طول روز و شب نظارت می‌کند، ترکیب می‌کند. با استفاده از این داده‌ها، Resilience توانایی شما برای مقاومت، تعادل و بازیابی استرس را ارزیابی می‌کند و به‌روزرسانی‌های ماهانه دوره‌ای را به کاربران می‌دهد تا ببینند آیا سطح انعطاف‌پذیری آنها افزایش یافته است یا خیر. از طریق اپلیکیشن Oura، کاربران می‌توانند نموداری را ببینند که روند انعطاف‌پذیری آن‌ها را نشان می‌دهد و عوامل مؤثر در سطح فعلی خود را تعیین کنند. این امر باعث می‌شود تا کاربران راحت‌تر بدانند که آیا خواب کافی دارند یا خیر، و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تغییرات لازم را در برنامه روزانه خود ایجاد کنند.

تاب آوری مختص یک روز خاص نیست. این یک تعادل مداوم است که با یادگیری نحوه مدیریت سطوح استرس می تواند بهبود یابد. به همین دلیل، قبل از شروع ویژگی Resilience، باید از حلقه Oura برای مدت طولانی استفاده کنید. برای اعضای جدید، حداقل ده روز طول می کشد تا Oura سطح استرس شما را تعیین کند و به حلقه اجازه می دهد تا انعطاف پذیری شما را تعیین کند. برای استفاده از قابلیت انعطاف پذیری جدید Oura، کافی است اپلیکیشن Oura را باز کنید و روی تب “Resilience” در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟