مگ بلاگ

مرسدس G کلاس 2025 به‌روزرسانی‌های دیرینه را به سبک نمادین ارائه می‌کند

برخی از طرفداران خوشحال نخواهند شد، اما مرسدس G 550 2025 با V8 که در به روز رسانی قبلی 2018 ارائه شده بود خداحافظی می کند. در جای خود یک توربوشارژ 3.0 لیتری شش خطی با سیستم هیبریدی ملایم 48 ولت قرار دارد. نتیجه 443 اسب بخار قدرت و 413 پوند فوت گشتاور است: اسب‌های بیشتری نسبت به 415 اسب‌بخار موتور 4.0 لیتری بیتوربو V8 قدیمی، اما کمتر از 450 پوند فوت موتور آن. مرسدس این کمبود را در یک پیچ جبران می کند، هرچند، با کمک رده پایین ژنراتور استارت یکپارچه که 20 اسب بخار قدرت و 148 پوند فوت خود را اضافه می کند. شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت در 5.3 ثانیه تخمین زده می شود.

گیربکس 9 سرعته اتوماتیک با مبدل گشتاور به همراه سیستم چهارچرخ متحرک به صورت استاندارد ارائه می شود. به طور استاندارد، 40 درصد از گشتاور به محور جلو و 60 درصد به سمت عقب می رود. دکمه Low Range کاهش دنده خارج از جاده را برای کشش بهتر در زمین های سخت تر فعال می کند. یک قفل دیفرانسیل مرکزی نیز استاندارد است، همانطور که 100% قفل دیفرانسیل جلو و عقب نیز وجود دارد. حالت‌های درایو Trail، Rock و Sand از سیستم تعلیق میرایی قابل تنظیم تطبیقی ​​استاندارد برای عملکرد بهتر در خارج از جاده استفاده می‌کنند. همچنین تنظیمات Comfort، Sport، Eco و Individual در جاده وجود دارد.

در بالای کناره کنترل‌های تفاوت، یک دکمه جدید کابین خلبان آفرود وجود دارد که یک نمایشگر اختصاصی برای موقعیت خودرو، قطب‌نما و ارتفاع و سایر معیارها مانند فشار باد لاستیک و تنظیمات پیشرانه را احضار می‌کند. در همین حال، یک کاپوت شفاف، نمایی را از “زیر” کاپوت جلوی کلاس G تداعی می کند تا به پیمایش مسیرهای خارج از جاده (یا، برای آن، پارکینگ های تنگ Whole Foods) کمک کند.

4/5
5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

اسنپ ​​چت همیشه به خاطر ظاهر درخشانش با رنگ زرد معروف بوده است. اگرچه حالت تاریک مدتی است که در دسترس بوده و یکی از بهترین ویژگی‌های مخفی اسنپ چت است، اما سطح برتر حتی

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

با نگاهی به مدل های پایه، جزئیات متعددی این دو را از هم جدا می کند. سواران جدیدتر از چیزهایی مانند ارتفاع صندلی کمتر و وزن پایین تر بهره می برند زیرا حس کنترل بهتری