مگ بلاگ

نحوه رفع مشکل کار نکردن سیری در اپل واچ

نحوه رفع مشکل کار نکردن سیری در اپل واچ

اپل واچ تا حد زیادی به آیفون جفت شده شما متکی است تا بیشتر داده های خود را دریافت کند که به آن کمک می کند در مصرف انرژی صرفه جویی کند و بیشتر بار سنگین را به گوشی منتقل کند. برای کار کردن، سیری نیاز به دسترسی به یک اتصال اینترنتی فعال دارد و در مورد اپل واچ، یا از طریق Wi-Fi یا داده تلفن همراه است.

برای مدل‌های اپل واچ که فاقد GPS و اتصال سلولی هستند، تنها گزینه شما استفاده از شبکه Wi-Fi است. به طور پیش فرض، ساعت شما به همان شبکه ای متصل می شود که آیفون شما از آن استفاده می کند. سپس اپل واچ از ترکیب بلوتوث و وای فای برای اتصال به آیفون شما استفاده می کند.

بنابراین، اگر نتوانستید سیری را فعال کنید یا آن را برای واکشی نتایج جستجو انجام دهید، حتماً تنظیمات اینترنت ساعت خود را بررسی کنید. روی لبه پایین صفحه نمایش اپل واچ خود ضربه بزنید و نگه دارید و برای دسترسی به مرکز کنترل، انگشت خود را به سمت بالا بکشید. در اینجا، مطمئن شوید که کلید Wi-Fi فعال و به یک شبکه متصل است. در آیفون خود به Settings > Wi-Fi بروید و ببینید آیا به اینترنت نیز متصل است یا خیر. لازم نیست شبکه یکسانی را در دستگاه های خود به اشتراک بگذارید. سعی کنید با استفاده از برنامه تنظیمات به یک شبکه Wi-Fi دیگر در Apple Watch خود متصل شوید و آزمایش کنید تا ببینید سیری اکنون پاسخ می دهد یا خیر.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟